مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: ۶ طرح آب‌رسانی روستایی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با اعتبار افزون بر ۱۸۹ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‎برداری شد.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 18 September 2020

محمدرضا اسدی بیان کرد: پنج طرح مربوط به شهرستان کاشان و یک طرح نیز در شهرستان آران و بیدگل است که هفته جاری در آیینی با حضور وزیر نیرو از طریق وبینار افتتاح می‌شود.

وی اجرای خط انتقال ۵۲ کیلومتری به مجتمع‌ آب‌رسانی اردهال را مهم‌ترین طرح‌ آب‌رسانی در منطقه دانست و افزود: این طرح با اختصاص اعتبار افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان ساخت مخزن‌های ذخیره در طول مسیر خط انتقال با حجم یک هزار و ۵۵۰ مترمکعب را از جمله ویژگی‌های این طرح برشمرد و گفت: این خط انتقال با لوله چدن داکتیل اجرا شده است که به وسیله آن آب آشامیدنی هشت روستای بخش نیاسر تامین می‌شود.

به گفته وی، آب‌رسانی به روستای قهرود با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال و اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی چهار روستا به طول ۱۶ کیلومتر از دیگر طرح‌هایی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

اسدی اضافه کرد: ۱۰ هزار و ۳۵۰ نفر با اجرای این طرح‌ها در مجموع از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند، ضمن اینکه اجرای چنین طرح‌های نقش مهمی در تثبیت جمعیت روستایی و پیشگیری از مهاجرت به دیگر نقاط شهرستان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار