کد خبر: ۹۰۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 18 September 2020
حجت الاسلام رئیسی گفت: دشمن در داخل کشور با بزرگنمایی مشکلات و راه اندازی جنگ روانی به دنبال این است که مردم ما را ناامید کند.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۸ شهریور حجت الاسلام «رئیسی» در خطبه های نماز جمعه شهرستان رودبار جنوب، گفت: مطالعه تاریخ برای همه انسان ها مایه عبرت است دشمن در همه حال به دنبال فریب مومنان و تفرقه افکنی میان آنها است.

امام جمعه موقت رودبار جنوب ابراز کرد: برخی از دلداگان غرب به دنبال این هستند تا القا کنند که نتیجه انتخابات آمریکا برای ما مهم است اما برای ما هیچ تفاوتی نمی کند که چه کسی در این انتخابات پیروز شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در داخل کشور با بزرگنمایی مشکلات و راه اندازی جنگ روانی به دنبال این است که مردم ما را ناامید کند.

حجت الاسلام رئیسی در خصوص توافق برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، بیان کرد: توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و علنی کردن روابط خود با این رژیم کودک کش، کنار گذاشتن غیرت و خیانت به آرمان فلسطین است.

خطیب موقت جمعه رودبار جنوب با اشاره به مشکلات مردم رودبار جنوب در فصل سرما، اظهار کرد: در فصل سرما مشکلات بهداشت و درمان مردم این منطقه بیشتر می شود پس ضروری است که مسئولین از همین امروز برای حل این مشکلات تدابیری اندیشه کنند.

وی به گرانی و تورم اشاره کرد و افزود: خانواده های محروم و بی بضاعت به دلیل تورم و گرانی با مشکلات معیشتی مواجه بوده و به سختی روزگار می گذرانند، می طلبد که مسئولین نظارت ها را خرید و فروش مایحتاج مردم بیشتر کنند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان این مطلب که ماه محرم به پایان رسید، ادامه داد: ماه صفر همچون محرم، ماه عزای امام حسین (ع) است و اسرا در این ماه به شهر شام رسیدند.

امام جمعه موقت رودبار جنوب اضافه کرد: هنگامی که از امام سجاد (ع) سوال شد در کجا بیشتر بر شما سخت گذشت؟ حضرت در جواب ۳ بار فرمودند؛ الشام الشام الشام، زیرا بیشترین آزار و اذیت به اسرا در شهر شام بود.

وی با اشاره به ۲۹ شهریور و آغاز ماه صفر، عنوان کرد: در این روز جنگ صفین آغاز شد، بزرگترین جنگ زمان امیرالمؤمنین (ع) بود، عمر و عاص در این جنگ از سادگی و  ساده لوحی بعضی از یاران امام‌ علی (ع) سوء استفاده کرده و قرآن را بر سر نیزه کردند و در نهایت حکمیت را رقم زدند.

حجت الاسلام رئیسی در خصوص رزمایش ذوالفقار، ابراز کرد: گستردگی این  رزمایش چشم ها را خیره کرد و قدرت نظامی جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

خطیب موقت جمعه رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: هرگز یاد و خاطره شهدا از ذهن ما پاک نمی شود و نام و یاد آنها همیشه ماندگار است زیرا آنها در سخت ترین شرایط ایستادگی کرده و نگذاشتند بیگانگان نگاه به خاک و سرزمین ما تجاوز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار