کد خبر: ۹۰۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ 18 September 2020

 

 

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: سند ۲۰۳۰ متناسب با آرمان های کشورهای غربی و برای زیر پا گذاشتن فرهنگ اسلامی تدوین شده و تغییر سبک زندگی مردم از  هدف های آن است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید همواره عامل منویات مقام معظم رهبری باشد و مسئولان، با هر گونه توجه به سند ۲۰۳۰ به عنوان مروج فرهنگ غرب مقابله کنند.

وی بیان کرد: عادی سازی روابط کشورهای بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی اهانت به آرمان های فلسطین و دنیای اسلام است و تبعیت تعداد دیگری از کشورهای عربی از این اقدام ننگین دور از انتظار نیست اما باعث اتحاد مضاعف امت اسلام خواهد شد.

خطیب جمعه آستارا گفت: مطابق قانون تقسیمات کشوری گردنه حیران جزو جدایی ناپذیر شهرستان آستارا و استان گیلان است و مردم این شهرستان چاپ اشتباهی عکس این منطقه به اسم استان اردبیل را در کتاب حسابان پایه دوازدهم بر نمی تابند.

حافظ نیا گفت: بارها از رسانه های مختلف تصاویر گردنه حیران به اسم استان اردبیل منتشر و پخش شده و شایسته است وزارت آموزش و پرورش نسبت به اصلاح نوشته مربوط به آن عکس در کتاب یاد شده اقدام کند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار