افتتاح تصویری همزمان چهار طرح نیروگاهی کشور با حضور وزیر نیرو
همزمان با افتتاح تصویری چهار طرح نیروگاهی در کشور، برج خنک کننده واحد مولد برق شماره ۳ نیروگاه اصفهان با توان نامی تولید ۱۲۰ مگاوات بازسازی و وارد مدار تولید شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷ 17 September 2020

رضا اردکانیان وزیر نیرو در این آیین، از تلاش جهادی متخصصان برق در رفع محدودیت ۳۰ مگاواتی واحد شماره ۳ مولد برق حرارتی نیروگاه اصفهان قدردانی و آن را حرکتی بسیار موثر توصیف کرد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان هم گفت: تمام فعالیت‌ها در عملیات بازسازی برج خنک کننده واحد مولد برق شماره ۳ نیروگاه اصفهان با توان نامی تولید ۱۲۰ مگاوات با تلاش صنعتگران نیروگاه اصفهان با حداقل هزینه اجرا شد.

امیر نریمانی افزود: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش مصرف آب و رفع محدودیت تولیدبرق از ۹۰ به ۱۲۰ مگاوات راندمان این واحد نیروگاهی افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان نیز در این مراسم گفت: تمام فعالیت‌ها در عملیات بازسازی بُرج خنک‌کننده واحد مولد برق شماره ۳ نیروگاه اصفهان با توان نامی تولید ۱۲۰مگاوات توسط متخصصان نیروگاه اصفهان و با استفاده از توان صنعتگران داخلی و با حداقل هزینه انجام شد.

امیر نریمانی افزود: این اقدام علاوه بر کاهش مصرف آب و رفع محدودیت تولید برق  از ۹۰ به ۱۲۰ مگاوات باعث افزایش راندمان این واحد نیروگاهی شد. 

وی ادامه داد: با اجرای ۲ طرح اساسی در نیروگاه اصفهان شامل طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری که مراحل پایانی را می‌گذراند و طرح تبدیل بُرج خنک‌کننده واحدهای ۳۲۰ مگاواتی به بُرج خشک، سالانه حدود پنج میلیون مترمکعب آب صرفه‌جویی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار