کد خبر: ۹۰۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 17 September 2020

 

بیش از ۲میلیارد تومان پروژه در شهرستان صومعه سرا  بهره برداری می شود

رشت _ ایرنا _ فرمانده سپاه صومعه سرا گفت : در هفته دفاع مقدس بیش از ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان پروژه های عام المنفعه و مسکن محرومین در صومعه سرا به بهره برداری می رسد.

سرهنگ جهانبخش آرمان روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت:  بیش از ۱۰۰برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در صومعه سرا  با شعار ما قوی هستیم اجرا می شود .
وی با اشاره به اینکه ۳۰ برنامه محوری در شهرستان داریم افزود: ۷۰ برنامه دیگر در سطح پایگاه ها و رده  اقشار بسیج  اجرا خواهد شد .
وی از افتتاح رسمی درمانگاه شبانه روزی با صرف افزون بر ۱ میلیارد تومان اعتبار در این هفته خبر داد و افزود: این درمانگاه شبانه روزی دارای واحد دندانپزشکی ، اورژانس و داروخانه است که حدود ۴۰ نفر در آن اشتغال  خواهند داشت .
وی افزود: افتتاح دو مدرسه پسرانه و دخترانه مزین بنام سردار سلیمانی با حضور سردار عبدالله پور در این هفته انجام خواهد شد .
فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه  ۱۹ واحد مسکن محرومین در این هفته به نیازمندان واگذار می شود افزود: برای این واحد های ۵۰متری در مجموع ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی در ادامه افزود: افتتاح ۲۵ واحد پایگاه  بسیج ،دیدار با خانواده شهدا ، نواختن زنگ ایثار و رژه خودرویی و برنامه ورزشی و  اهدای ۷۰۰بسته  نوشت افزار در بین دانش آموزان بی بضاعت از دیگر برنامه این هفته خواهد بود .

شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۵۵۰ شهید ۱۲۰۰ جانباز و ۱۵۰ آزاده و سه شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار