کد خبر: ۹۰۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 17 September 2020

 

 
شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هدف اول تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها دانست.

 

خلیل زاده با حضور در منطقه جریمه حریف موفق به ثبت گل حساسی برای این تیم شد.

 

شجاع خلیل زاده که پیش از اعزام تیم به دوحه ماجرای بزرگی را شکل داد و از عدم تمایل مسوولان باشگاه برای توافق در زمینه تمدید قراردادش صحبت کرد، در ادامه در اولین بازی این تیم به عنوان مهره‌ای تاثیرگذار ظاهر شد.

در شرایطی که پرسپولیس از دو بازی قبلی خود در این رقابت‌ها تنها یک امتیاز کسب کرده بود و تساوی برابر التعاون ۶ امتیازی می‌توانست کار را برای صعود شاگردان یحیی گل محمدی تقریبا غیرممکن کند، او با حضوری به موقع در محوطه جریمه حریف، با ضربه‌ای تمام کننده سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

پرسپولیس اکنون با این سه امتیاز و برد ارزشمندی که روی ضربه شجاع خلیل زاده به دست آورده، یکی از مدعیان صعود لقب گرفته و قطعا بازی برگشت دو تیم می‌تواند معادلات صعود را تحت تاثیر قرار دهد. جایی که سرخ‌ها با تکرار پیروزی می‌توانند از این حریف عربستانی پیش بیفتند و شانس صعود لقب گیرند.

نکته دیگر برای گل شجاع خلیل زاده برای پرسپولیس، پاداشی است که کنفدراسیون برای پیروزی در نظر گرفته است؛ طبق قوانین پاداش، پیروزی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۵۰هزار دلار خواهد بود و مدافع سرخ‌ها با این گل خود، در شرایط مشکلات مالی کنونی ارز مناسبی را وارد خزانه باشگاه کرده است.

خلیل زاده که موضوع توافق خود با مسوولان باشگاه پرسپولیس را منوط به پایان لیگ قهرمانان و بازگشت از دوحه کرده است، باید دید تا پایان این رقابت‌ها چه میزان پاداش با نمایش خود و دیگر هم‌تیمی‌هایش اندوخته خواهد کرد تا مدیران تیم را مجاب به برآورده کردن خواسته‌اش کند.

با این حال حتی جمع آوری ارز از لیگ قهرمانان آسیا نیز نمی‌تواند تضمینی برای حل مشکلات مالی این تیم لحاظ شود؛ جایی که سرخ‌ها پیش از این نیز با برانکو ایوانکوویچ تا فینال رقابت‌ها پیش رفته بودند و بیش از دو میلیون دلار دریافتی از آسیا داشتند اما نتوانسته بودند با مربی کروات خود تسویه کنند و در نهایت او را از دست داده بودند!

شجاع خلیل زاده که پیش از اعزام تیم به دوحه ماجرای بزرگی را شکل داد و از عدم تمایل مسوولان برای توافق در زمینه تمدید قراردادش صحبت کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار