کد خبر: ۸۹۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 16 September 2020

 

 
پائولو مالدینی؛ و پسرش دنیل مالدینی کرونا را به طور کامل شکست دادند

 

پائولو مالدینی اعلام کرده انتقال تونالی به میلان تا یک ماه پیش قابل انجام نبود.

به گزارش منجیل خبر به نقل از پارس فوتبال : 

ساندرو تونالی، پدیده حوان تیم برشا در نهایت میلان را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرد. او در ابتدا با اینتر به توافق رسید اما در نهایت با توجه به علاقه اش میلان را انتخاب کرد. پائولو مالدینی در این زمینه اعلام کرده تا چندی پیش اصلا امکان انجام این انتقال نبود. مالدینی درباره تونالی به Sky Sport گفته:

تونالی خیلی جوان است و توانسته رویایش یعنی پوشیدن پیراهن میلان را محقق کند.

مالدینی در ادامه گفته:

این انتقال تا یک ماه پیش غیر قابل تصور بود اما توانستیم به لطف عزم و اراده او، تلاش مدیر برنامه‌ها، رئیس باشگاه برشا ماسیمو سلینو و مالکین باشگاه میلان که متوجه شدند می‌توانیم کارهای خوبی انجام دهیم، مراحل این انتقال را تکمیل کنیم.

باشگاه میلان باید ماجراجویی خود در بازی‌های امسال را روز پنجشبنه در جریان بازی مقابل شمروک راورز در مرحله مقدماتی لیگ اروپا آغاز کند. مالدینی در این رابطه گفته:

ما آماده هستیم اما بازی ترسناکی در پیش خواهد بود زیرا رقیب‌مان در صدر جدول لیگ ایرلند قرار دارد و رقابت‌های فوتبال ایرلند آغاز شده است. چند مشکل کوچک داریم. ربیچ محروم است و رافائل لئائو و چند مدافعمان هم مصدوم هستند. این بازی در خارج از خانه برگزار می‌شود و امکان حذف وجود دارد. پس قطعا نگران هستیم.

مالدینی درباره تونالی به Sky Sport گفته: تونالی خیلی جوان است و توانسته رویایش یعنی پوشیدن پیراهن میلان را محقق کند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار