کد خبر: ۸۹۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 15 September 2020

 

تابناک/کارکنان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) با تجمع اعتراض‌آمیز در همایش آگاه‌سازی سیاسی، اهانت نشریه فرانسوی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

سفید‌پوشان دریایی گیلان اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد (ص)، کارکنان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) با ادای احترام به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها، اهانت به پیامبر اعظم (ص) را توهین به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی دانستند و این حرکت وقیحانه و زشت را به‌شدت محکوم کردند.

حجت‌الاسلام حسین انصاری در این مراسم با اشاره به کینه استکبار از اسلام اظهار کرد: دشمنی با اسلام و عناد باخدای متعال، توسط کسانی انجام می‌شود که غوطه‌ور در خواهش‌های نفسانی و شیطانی هستند و از این افکار شیطانی، دور از انتظار نیست که راهنمایان و هدایتگران بشر را مورد اهانت و یا به سخره بگیرند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان با اشاره به توهین‌های غرب علیه اسلام و حضرت محمد (ص) گفت: اقدام تأسف‌بار و ذلیلانه نشریه فرانسوی در توهین به شخصیت الهی پیامبر گرامی اسلام و سکوت و حمایت مرگبار دولت‌های جنایتکار از این اقدام شنیع، دستاوردی جز نفرت بیش‌ازپیش مسلمانان و دوستداران پیامبر گرامی اسلام برای این مفسدین نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امت هوشیار و واحد مسلمان جهان بخصوص ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود، افزود: مسلمانان در مسیر الهی پیامبر گرامی اسلام و اهل‌بیت (ع) تا ظهور منجی موعود (عج) حاضر در تمام رویدادها و صحنه‌هاست.

به گزارش فارس، در پایان مراسم، حاضرین با سردادن تکبیر و فریاد " لبیک یا محمد " و شعارهای ضد استکباری خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت به ساحت رسول خدا را ابراز کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار