سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و رعدوبرق ازامروز تا شنبه هفته آینده در برخی استان‌ها از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر و اردبیل خبر داد.

به گزارش روز نو ، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات غرب مازندران بارش باران پیش بینی می‌شود. در این مدت بیشترین مقدار بارش مربوط به غرب گیلان خواهد بود.

روز پنجشنبه در برخی مناطق استان‌های گیلان، اردبیل، دامنه‌های و ارتفاعات مازندران،ارتفاعات غرب سمنان و ارتفاعات شرق تهران بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است. روز جمعه جو پایداری در کشور حاکم خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده برای برخی مناطق گیلان، اردبیل و ارتفاعات غرب مازندران بارش باران پیش بینی می‌شود. دمای هوا طی فردا و پنجشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

همچنین از امروز تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان،شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پدیده غالب خواهد بود. دریای خزر نیز از فردا تا جمعه مواج پیش بینی شده است.