کد خبر: ۸۹۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 15 September 2020

 

آشنایی با سریال افرا+اسامی بازیگران
بازیگران جدید سریال افرا مشخص شدند.

به گزارش تیتربرتر؛ مجموعه تلویزیونی «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی آخرین مراحل پیش تولید را طی می‌کند.

معرفی سریال افرا

معرفی سریال افرا
معرفی سریال افرا

 

سریال افرا با نام قبلی ناگه آن شب به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان برای پخش در شبکه یک آماده میشود. قصد داریم تا به معرفی این مجموعه تلویزیونی و بازیگران به همراه بیوگرافی و تصاویر سریال و زمان پخش و تکرار مجموعه تلویزیون افرا و خلاصه داستان آن بپردازیم

افرا به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی مجید مولایی و نویسندگی پدرام پدرامیری با بازی مسعود کرامتی، وحید رهبانی، خاطره‌ اسدی، مریم سرمدی، بهادر مالکی،‌ مریم بوبانی و بسیاری از بازیگران دیگر در حال تولید است و تاکنون در مقابل دوربین این سریال حاضر شده‌اند.

خلاصه داستان سریال افرا

این سریال به دنبال توجه به بومی‌ گرایی و لوکیشن‌ های متنوع، این‌بار به سراغ قوم گیلک (گیلانی‌ها) رفته و در کنار “پایتخت” که مازندرانی‌‌ها را مورد نظر قرار داده و “نون.خ” که به کرمانشاهی‌ها و کردستانی‌ها می‌پردازد، کار سریال‌ سازی و توجه به اقوام در تلویزیون ادامه دارد.

 

اسامی بازیگران سریال افرا

اسامی بازیگران سریال افرا
اسامی بازیگران سریال افرا

 

مهدی سلطانی به عنوان بازیگر سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی معرفی شد.

پژمان بازغی نیز به تازگی به گروه بازیگران این سریال پیوسته و مراحل انتخاب دیگر بازیگران اصلی و عوامل پشت دوربین در حال انجام است. این نخستین همکاری بازغی و توفیقی است. پیش از این مهدی سلطانی برای بازی در سریال «افرا» قرارداد بسته بود.

 مسعود کرامتی، وحید رهبانی، خاطره اسدی، مریم سرمدی، بهادر مالکی، مریم بوبانی و … در این سریال جلوی دوربین رفته اند.

این درام اجتماعی و خانوادگی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود. طراح قصه سریال پدرام پورامیری است و فیلمنامه را فرزاد فرزانه و امیرحسین نجف‌پور نوشته‌اند.

تولید این سریال با نام ناگه آن شب استارت خورد و در نهایت به افرا تغییر نام داد و در ۸۰ درصد آن در لاهیجان فیلمبرداری می‌شود و مابقی در لوکیشن‌های تهران جلوی دوربین می‌روند. قصه اجتماعی است و روابط خانوادگی‌ و انسانی را روایت می‌کند و بحث محیط زیست و جنگل‌ بانی را هم در این سریال تلویزیونی می‌بینیم.

گفتگوی کارگردان فیلم افرا

سریال"افرا" با تهیه‌کننده‌اش مجید مولایی است. مسعود کرامتی، وحید رهبانی، خاطره‌ اسدی، مریم سرمدی، بهادر مالکی،‌ مریم بوبانی و بسیاری از بازیگران دیگر در مقابل دوربین این سریال حاضر شده‌اند. این سریال به دنبال توجه به بومی‌گرایی و لوکیشن‌های متنوع، این‌بار به سراغ قوم گیلک (گیلانی‌ها) رفته و در کنار "پایتخت" که مازندرانی‌‌ها را مورد نظر قرار داده و "نون.خ" که به کرمانشاهی‌ها و کردستانی‌ها می‌پردازد، کار سریال‌سازی و توجه به اقوام در تلویزیون ادامه دارد.

گفتنی است پس از افرا سریال "جشن سربرون" و "ایل‌دا" هم دو اثری‌اند که این‌روزها تصویربرداری‌ می‌شوند؛ یکی بحث تاریخی می‌کند و دیگری نگاه دفاع‌مقدسی دارد. "جشن سر برون"  را مجتبی راعی کارگردانی می‌کند؛ این مجموعه هم به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد. "ایل‌دا" به کارگردانی راما قویدل در حال ساخت است و مجید مظفری، فاطمه گودرزی، کاظم هژیرآزاد، جعفر دهقان، پوریا پورسرخ، خسرو شهراز، کورش سلیمانی و ... را جلوی دوربین برده است. این دو سریال در سیما فیلم تولید می‌شوند اما احتمالاً با نظر معاونت سیما به آنتن شبکه یک سیما برسند.

طبق اعلام روابط عمومی پروژه، این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار