کد خبر: ۸۹۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 15 September 2020

 

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۲۰۰ لیتر الکل غیرمجاز خارج از شبکه در شهر رشت خبر داد.
 
 
 

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۲۰۰ لیتر الکل غیرمجاز خارج از شبکه در شهر رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به عنوان عامل توزیع و فروش الکل در سطح استان بدون اخذ مجوز از مبادی مربوطه برای مصارف غیرمجاز اقدام به پخش اتانول به صورت خارج از شبکه می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز شد، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات شبانه‌روزی، سرنخ‌هایی از متهم مورد نظر و محل‌های تردد وی پیدا کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با اشراف اطلاعاتی، ماموران متهم را حین پخش الکل در یکی از مناطق شهر رشت شناسایی و خودرو کامیونت وی را متوقف کردند.

سردار ملکی با اشاره به کشف ۲۲۰۰ لیتر الکل اتانول غیرمجاز و خارج از شبکه در بازرسی از خودرو متهم، تصریح کرد: در این رابطه متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد؛ کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه پلیس اجازه فعالیت به اینگونه افراد سودجو را نمی‌دهد از شهروندان خواست، در صورت برخورد با موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار