کد خبر: ۸۹۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 15 September 2020

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا (چهارشنبه) با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد. تمام بازی‌های این هفته از ساعت 16 آغاز می‌شود. تیم‌های هراز و فولاد سیرجان هم از ساعت 17 مقابل هم قرار می‌گیرند. 

هورسان رامسر – شهروند اراک 

رامسری‌ها که در هفته اول با شرایط خاصی مقابل سایپا قرار گرفتند و با نتیجه 3 بر صفر بازنده شدند. آنها بیش از 10 نفر از اعضای اصلی خود را در اختیار نداشتند و به همین دلیل نتوانستند توانایی واقعی خود را نشان دهند. از طرفی تیم شهروند هم در لحظات پایانی تشکیل شد و در هفته اول استراحت کرد. اراکی‌ها برای هدایت تیم خود با احمد لاهوتی وارد مذاکره شدند و به نظر می‌رسد در هفته اول شاهد حضور وی روی نیمکت شهروند خواهیم بود.

عملکرد رامسری‌ها در هفته اول به گونه‌ای بود که بازیکنان و کادر فنی سایپا بسیار از آنها تمجید کردند و حالا آنها نخستین میزبانی لیگ برتری خود را تجربه خواهند کرد. با وجود اینکه باقرزاده در هفته دوم هم تمام بازیکنان خود را در اختیار ندارد، اما به نظر می‌رسد کارشان برای پیروزی مقابل اراک سخت نباشد.

آذرباتری ارومیه – شهرداری ورامین

آذرباتری در هفته دوم میزبان شهرداری ورامین است. تیم دوم ارومیه هفته اول یک بازی سنگین را تجربه کرد و مغلوب تیم اول ارومیه یعنی شهرداری شد. شاگردان خداپرست با قرعه سختی روبرو شده‌اند و حالا در دومین هفته باید با مدافع عنوان قهرمانی روبرو شوند.

ورامینی‌ها که امسال تغییرات زیادی در ترکیب خود داشتند با هدایت تابش‌نژاد هفته اول را با پیروزی مقابل شهرداری قزوین پشت سر گذاشتند. شهرداری ورامین چند بازیکن اصلی خود را از دست داده و برای رسیدن به هماهنگی بین بازیکنان جدیدش نیاز به زمان دارد. به نظر می‌رسد هدفگذاری آنها در فصل جاری تنها ارائه بازی‌های خوب باشد و شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی برای خود قائل نباشند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که نبرد شاگردان جوان و بانگیزه خداپرست مقابل مدافع عنوان قهرمانی چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت.

خاتم اردکان – سایپا تهران

خاتم اردکان از جمله تیم‌هایی بود که دیر بسته شد، اما فرهاد نفرزاده با تدبیر خوبش توانست تیمی نسبتاً خوب را جمع کند. اردکانی‌ها سال گذشته در میانه‌های راه با آرمات خداحافظی کردند و نفرزاده را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و امسال هم با اعتماد به او وارد لیگ شدند. اردکانی‌ها در هفته اول نمایش خوبی داشتند، اما 3 بر یک مغلوب سپاهان شدند. حالا آنها باید در هفته دوم از سایپا میزبانی کنند.

نفرزاده که تجربه حضور در سایپا را دارد و امسال هم یکی از گزینه‌های هدایت این تیم بود انگیزه بالایی دارد که بتواند توانایی خود و شاگردانش را به رخ حریف بکشد. در طرف مقابل سایپا با هدایت مصطفی کارخانه و حضور چند بازیکن ملی‌پوش تصمیم دارد از همین ابتدا تمام امتیازات را جمع کند. سایپا در این مسابقه احتمالاً اسماعیل‌نژاد را در اختیار نخواهد داشت و باید دید که راهکار کادر فنی برای پر کردن جای خالی بازیکن مشمول این تیم چه خواهد بود.

شهداب یزد – شهرداری ارومیه

شاگردان محمد عمده غیاثی به احتمال فراوان امسال یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ خواهند بود. غیاثی سال گذشته با ورامین قهرمان شد و امسال به شهداب آمده است. آنها خیلی زود یارگیری کرده و تمرینات را استارت زدند. یزدی‌ها در هفته اول میهمان شهرداری گنبد بودند و موفق شدند میزبان خود را شکست دهند. آنها به خوبی می‌دانند که چه کار سختی در هفته دوم و مقابل شهرداری ارومیه دارند.

شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری و حضور چند بازیکن ملی‌پوش یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و قطعاً نبرد این دو تیم در هفته دوم یکی از جذاب‌ترین مسابقات این هفته خواهد بود. هیچکدام از دو تیم دوست ندارند نخستین شکست‌شان در هفته دوم ثبت شود. رویارویی بازیکنان همچون مهدوی، عابدینی، تاجر با نفراتی مانند وادی، یلی، فیاضی و… بی‌شک تماشایی خواهد بود.

راهیاب ملل کردستان – سپاهان

نماینده کردستان بعد از وقت‌های اضافه حضورش در لیگ برتر را قطعی کرد و در هفته اول هم نتیجه را به سیرجان باخت. در مقابل آنها باید میزبان تیمی باشند که خیلی زود و منسجم کار را آغاز کردند و در هفته اول یک پیروزی شیرین مقابل خاتم اردکان کسب کردند. شاید برخی‌ها پیش‌بینی کنند که با توجه به شرایط  تیم‌ها، سپاهان بتواند دست پر کردستان را ترک کند، اما مریوانی‌ها در فصل گذشته نشان دادند که غیرقابل پیش‌بینی هستند.

سپاهان با هدایت رحمان محمدی‌راد و جذب نفراتی همچون پزشکی، مجرد، میرزاجانپور، رسولی و … چراغ خاموش کارش را آغاز کرد. حالا پس از برگزاری هفته اول خیلی از کارشناسان این تیم را جز مدعیان می‌دانند. باید دید نبرد دارا و ندارها از نظر بازیکن در نهایت به سود چه تیمی رقم خواهد خورد.

پیکان تهران – شهرداری گنبد

تیم بدون پاسور سرانجام توانست یک بازیکن جذب کند تا مجبور نباشد از مدافعانش در پست پاسوری استفاده کند. پیکان که در هفته اول بدون سه پاسورش مقابل هراز قرار گرفت و 3 بر صفر بازنده شد، در هفته دوم باید از شهرداری گنبد میزبانی کند.

گنبدی‌ها همیشه تیم‌های چغری را روانه لیگ برتر کرده‌اند؛ امسال هم که به نظر می‌رسد شرایط بهتری از فصل‌های گذشته دارند. آنها با هدای عظیم جزیده با وجود نمایش خوبی که در هفته اول داشتند مغلوب شهداب شدند و حالا کوهی از انگیزه هستند که شکست خانگی هفته اول خود را جبران کنند.

لبنیات هراز آمل – فولاد ایرانیان سیرجان

رویارویی شاگردان بهروز عطایی و محمدرضا تندروان از بازی‌های جذاب هفته دوم است، چراکه از نظر کارشناسان توان فنی هر دو تیم تقریباً برابر است و هر دو تیم خیلی زود تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. بدون شک در این مسابقه تیمی برنده خواهد بود که کادر فنی‌اش تفکرات درست‌تری داشته باشد و تیمش اشتباهات کمتری مرتکب شود.

سیرجانی‌ها در هفته اول توانستند راهیاب ملل را از پیش‌رو بردارند و آملی‌ها هم تیم بدون پاسور پیکان را شکست دادند. هر دو تیم با پیروزی پا به این میدان می‌گذارند و تلاش می‌کنند تا در دومین هفته، دومین پیروزی خود را هم جشن بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار