کد خبر: ۸۹۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 15 September 2020

 

 
بافتیمبی گومیس

 

مهاجم فرانسوی الهلال، به دنبال دبل قهرمانی در آسیا است.

به گزارش منجیل خبر به نقل از پارس فوتبال : 

با از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، شور و هیجان فوتبالی به قاره کهن بازگشته است و این رقابت ها از امروز دوشنبه به صورت رسمی شروع خواهد شد. در یکی از دیدارهای امروز، دو تیم ۶ امتیازی الهلال و پاختاکور ازبکستان به مصاف هم می روند که برنده این دیدار می تواند تا حدود زیادی تکلیف تیم نخست گروه B این رقابت ها را روشن کند. اما بافتیمبی گومیس مهاجم ۳۵ ساله و فرانسوی الهلال، با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود در توئیتر، اعلام کرد که با این تیم، به دنبال کسب اهداف جدیدی است. گومیس با منتشر کردن تصاویری از صندلی خود که طرح پیراهن خودش با الهلال را بر روی آن حک کرده بود، نوشت:

« این صندلی نمادی از فداکاری به باشگاه و سخت کوشی من است، من نمی توانم قدرت احساسات خود را هنگام نشستن بر روی صندلی را بیان کنم.»

بافتیمبی گومیس ستاره تیم فوتبال الهلال که تاکنون در ۸۲ بازی برای این تیم پایتخت نشین، ۶۷ بار موفق به گلزنی شده و ۱۰ بار نیز پاس گل داده است، به دنبال رقم زدن هدف ویژه ای در این رقابت هاست و پس از دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای شاهزاده محمد بن سلمان و لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال سومین قهرمانی خود با این تیم است.

گومیس ساعاتی قبل از تقابل تیمش با پاختاکور ازبکستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت:

«پس از قهرمانی در جام شاهزاده محمد بن سلمان و لیگ قهرمانان آسیا، جام پادشاه، در آستانه رسیدن به یک شکوه آبی است. شکوهی که همیشگی خواهد بود»

بافتیمبی گومیس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار