کد خبر: ۸۹۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 12 September 2020

 

فرماندار رشت از احداث بیمارستان جامع ۸۰۰ تختخوابی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح اللهی ،  فرماندار رشت امروز در نهمین جلسه هم اندیشی، بررسی طرح‌های شهرستان رشت که در دادگستری گیلان برگزار شد گفت: بیمارستان جامع ۸۰۰ تختخوابی در زمینی ۵۰ هکتاری احداث خواهد شد.

او افزود: کمیته بررسی و مشخص کردن زمین مورد نیاز برای ساخت بیمارستان جامع بزودی تشکیل می‌شود و اعتبارات و مکان ساخت آن اعلام خواهد شد.

حجت اسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان هم با بیان اینکه ساخت بیمارستان جامع برای استان یک نیاز اساسی است گفت: مسئولان اجرایی برای نظارت و جلوگیری از سنگ اندازی‌ها در اجرای این پروژه دستگاه قضا را با خود همراه کنند.

او  با بیان اینکه مسئولان باید برای ساخت بیمارستان جامع از مسئولان کشوری مطالبه گر باشند، افزود: با کسانی که در اجرا این طرح کوتاهی کنند برخورد می‌شود.

جبار کوچکی نژاد ، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با توجه به قدمت بیمارستان‌های رشت و کمبود مراکز درمانی ساخت بیمارستان جامع نیاز مبرم استان است.

او افزود: متاسفانه برخی از بیمارستان‌های خصوصی بیمه‌ها را قبول نمی‌کنند و بیماران با مشکلات فروانی روبرو هستند که باید چاره اندیشی شود.

سید علی آقازاده، دیگر نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: متاسفانه برخی از بیمارستان‌های در دست ساخت گیلان پس از گذشت چندین سال از آغاز اجرای طرح هنوز به پایان نرسیده و تنها در حد یک اسکلت باقی مانده است.

او  افزود: هرچند گیلان از نظر داشتن پزشکان متخصص و مجرب در وضعیت خوبی قرار دارد، اما از نظر تجهیزات پزشکی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و دچار عقب ماندگی است.

محمد علی احمدی سنگری ، دیگر نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امکانات درمانی در گیلان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و این در حالی است که این استان از پزشکان حاذق و توانمندی برخوردار است که کمبود امکانات پزشکی موجب کاهش کارکرد شان شده است .

او  با بیان اینکه ساخت بیمارستان جامع از کمترین خواسته مردم است ساخت بیمارستان جامع ۸۰۰ تختخوابی در رشت را در کوتاهترین زمان ممکن خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار