کد خبر: ۸۹۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ 11 September 2020

 

 

گیلان| امام جمعه جدید فومن معرفی شد

گروه استان‌ها- حجت‌الاسلام محمدامین نقدی به‌عنوان امام جمعه جدید فومن معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی امروز در مراسم معارفه امام جمعه جدید فومن با اشاره به برنامه محوری نهاد نماز جمعه اظهار داشت: این نهاد همواره از یک برنامه سالیانه برخوردار است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان زمان ارائه پیام حجت‌الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و همچنین پیام نماینده ولی فقیه در گیلان به مردم مومن فومن تصریح کرد: شناسایی ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله وظایف امام جمعه در سطح شهرستان است.

عادلی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان بازوان کمکی می‌بایست با هماهنگی امام جمعه در سطح شهرستان‌ها، اهداف ریز و کلان نهاد جمعه را دنبال کرده و همکاری کنند افزود: با توجه به اینکه نهاد نماز جمعه فاقد هرگونه امکاناتی است لذا همکاری فوق ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه مساجد، مدارس، جبهه فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی نیز باید تمام نکات پیش‌بینی شده در برنامه سالانه مذکور را دنبال کنند تصریح کرد:  امام جمعه در واقع رابط بین مردم و نظام اسلامی و همچنین به‌عنوان پدر معنوی جامعه می‌تواند در بسیاری از مسائل ورود کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان نماز جمعه را همانند معدن طلا دانست و به نقش امام جمعه شهرستان‌ها در بهره‌گیری از این معدن اشاره کرد و افزود: امام جمعه نقش مهمی در بهره‌گیری از این معدن طلا دارد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم حجت‌الاسلام محمدامین نقدی به‌عنوان امام جمعه جدید فومن معرفی شد.

پیش از این حجت‌الاسلام صفوی امام جمعه شهرستان فومن بود که از زحمات وی در مراسم امروز قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار