کد خبر: ۸۹۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ 11 September 2020

 

امام‌جمعه رودسر با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب به دولتمردانی که در برجام سرنوشت کشورمان را به آن‌طرف آبی‌ها گره‌زده‌اند، گفت: آمریکا و کشورهای غربی خیر و صلاح ملت انقلابی ایران اسلامی که در برابر همه استکبار عالم می‌ایستند را نمی‌خواهند.

آمریکا و کشورهای غربی خیر و صلاح ملت را نمی‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه  در مسجد ملاامیرا با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (س) اظهار کرد: ملت ایران در روز گذشته با تجمع اعتراض‌آمیز خود نسبت به این اقدام زشت نشریه فرانسوی موضع‌گیری قاطع کردند.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان از آغاز اسلام تا به امروز ادامه دارد، افزود: ملت از مسئولان کشور انتظار دارند تا نسبت به اهانتی که به ساحت مقدس پیامبر اسلام (س) شده است با موضع‌گیری قاطع‌تری داشته باشند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب نسبت بر لزوم هوشیاری مسلمانان در مقابل توطئه‌های دشمن تصریح کرد: گناه نابخشودنی نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام برای انحراف اذهان ملت‌ها از توطئه عمیق صهیونیست‌ها و اربابش آمریکا است که می‌خواهند کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری با اسرائیل رابطه پیدا و آن را به رسمیت بشناسند و کم‌کم اسلام، قرآن و پیامبر در حاشیه بروند.

وی با بیان اینکه استکبار با اسلام آمریکایی کاری ندارد، گفت: این اسلام ناب محمدی است که با دستگاه استکبار عالم کار دارد و هر جا ظلم و ظالمی باشد با آن مبارزه می‌کند.

روحانی با بیان اینکه دولت فرانسه برای محکوم نکردن این جرم بزرگ، آن را آزادی بیان و قلم را مطرح کرده است، افزود: اگر واقعاً رئیس‌جمهور فرانسه به آزادی مطلق در کشور خود معتقد است چرا دختر مسلمان محجبه را از مدرسه اخراج کرد!

خطیب جمعه رودسر با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب به دولتمردانی که در برجام سرنوشت کشورمان را به آن‌طرف آبی‌ها گره‌زده‌اند، گفت: آمریکا و کشورهای غربی خیر و صلاح ملت انقلابی ایران اسلامی که در برابر همه استکبار عالم می‌ایستند را نمی‌خواهند.

وی خطاب به استکبار عالم و مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان و قلم که با اهانت به اسلام هیچ‌گاه ره به‌جایی نخواهید برد، تصریح کرد: نمی‌توانید از این راه اسلام هراسی را در جهان ترویج کنید، امروز اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر دنیا تلالو دارد و می‌درخشد و به‌زودی شاهد تأسیس اتحاد جماهیر اسلامی در جهان خواهیم بود.

روحانی با اشاره به گرانی‌های بازار و فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها مربوط است و بخش بزرگی به مدیریت ضعیف و بی‌عرضگی مسؤولین برمی‌گردد که ملت و بازار را رها کرده‌اند، یقیناً ملت ما به‌موقع و در جای خود تسویه‌حساب سیاسی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار