کد خبر: ۸۹۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 11 September 2020

 

روحیه جهادی و انقلابی تنها راهکار حل مشکلات کشور است

اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه روحیه جهادی و انقلابی تنها راهکار حل مشکلات کشور است، گفت: گره زدن حل مشکلات کشور به خارج تصور غلط است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش اسالم در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) و جسارت به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن در یک تجمع در سوئد به بیان حقانیت دین اسلام و کتاب قرآن و شخصیت بزرگوار حضرت محمد (ص) پرداخت.

باقری با بیان اینکه اهانت دشمنان اسلام و طاغوت‌های زمان به پیامبر اکرم (ص) نشان از ضعف و درماندگی آنان در مقابل رشد روزافزون قدرت اسلام است، عنوان کرد: دشمنان دین و توحید هرگاه در محاسبات شیطانی خود به بن بست می‌خورند به مقدسات مسلمانان اهانت می‌کنند تا مدتی امت اسلام را مشغول این ماجرا کنند اما این بار بدانند امت اسلام بیدارتر از گذشته متوجه نقشه‌های شیطانی آنها هستند و بدانند که نقشه شیطان ضعیف است و راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه اسالم در ادامه با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان و حضور میدانی جهت نظارت بر عملکرد مسئولان، گفت: تنها با روحیه جهادی و انقلابی می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای به این علیه این حرکت هجمه‌های بسیاری انجام دادند، گفت: اینها همان افرادی هستند که همه مشکلات کشور را به مذاکره و برقراری ارتباط با غربی‌ها گره زده اند و از هر فرصتی برای تکرار مذاکره با آمریکا استفاده می‌کنند.

باقری به عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امارات از برجام درس عبرت بگیرد برقراری ارتباط با غربی‌ها و عبری دستاوردی جز چیزهای بی ارزش مادی ندارد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نشست سران مقاومت در فلسطین و دیدار اسماعیل هنیه با سیدحسن نصرالله، تصریح کرد: دیدار سران گروه‌های مقاومت بزرگترین دهن کجی به خیانت بزرگ امارات و عربستان در برقراری ارتباط با صهیونیست‌ها است و سبب تقویت جریان مقاومت اسلامی در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار