ارسالی مخاطبان
تعجب نکنید حتی اگر دوره ی نمایندگی سردار هاشمی پور با مغلطه و سفسطه و ارائه ی محاسبات خارق العاده ی! آماری، تکذیب شود !
کد خبر: ۸۹۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 10 September 2020
از تکذیب عملکرد نماینده سابق کهگیلویه با محاسبات خارق العاده تعجب نکنید!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی فعال سیاسی و رسانه ای طی یادداشتی نوشت : تعجب نکنید حتی اگر دوره ی نمایندگی سردار هاشمی پور با مغلطه و سفسطه و ارائه ی محاسبات خارق العاده ی! آماری، تکذیب شود!
متن کامل یادداشت:
بنام او که علیم و خبیر و حلیم و کبیر است
متاسفانه فضای بی در و پیکر مجازی این امکان را فراهم آورده است که هر کس تحت هر شرایطی (تعادل و یا غیر آن، متعارف و یا غیر آن، واقعیت و یا غیر آن، عقلی یا وهمی ) و به طور کلی هر گونه که باب میلش باشد اسبش را بدواند و مدیر محترم سایت نیز در ابتدایش می نویسد: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین ... است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
در یک کلام کاش با هر ساز و کار این رویه اصلاح گردد و ضرورت دارد که دلسوزان و اهل فن تدبیر کنند.
متاسفانه اگر بعضاً حتی دست افراد کتمان کننده ی واقعیات گرفته شود و از نزدیک یک به یک موضوعات مورد بحث با قوه ی لامسه به او فهمانده شود، مصداق آب در هاون کوبیدن است
لامسه را عرض کردم به این خاطر که خودش می داند و می بیند اما وقتی بنا بر نپذیرفتن هست نمی خواهد ببیند. و اینجاست که دیگر کاری از دست کسی بر نمی آید، مباحثه بی فایده و باید به آنها عرض کرد حق با شماست.
هنوز دستان مبارک جناب موحد که باد در غبغب عملکرد حاج عدل را با بزرگترین نقش خود که همانا روشن نمودن مشعل و قیچی کردن روبان بیچاره بود معطر است! و جای خوشحالی و افتخار است که کام کهگیلویه شیرین شد. 
حداقل انتظار، رعایت جوانب انصاف بود که بتواند نقش ماقبل خود را یادآور شود اما نشد و شاید به تبع همان و بر همان مسلک است که امروز بنویسند؛ عملکرد تقریباً هیچ و خسران پذیر حاج عدل!!!؟؟؟ ناتوانی، ضعف، بی رمقی، نداشتن تعامل و برنامه توسعه محور و اقدامات محیر العقول حاج عدل!!!!
جل الخالق.
حال؛  نه در جهت پاسخگویی بلکه به احترام دوستان سردار هاشمی و آنانکه دل در گرو تنویر دارند این مطلب ارائه می گردد.
از تعامل جناب موحد و عدم تعامل سردار با دولت سخن گفته شده در حالیکه نمود و اثر بخشی این تعامل منوط به جایگاه و مسئولیت نماینده در کمیسیون های مهم و خاص است نه صرفا بر اساس بودن در مجلس.
از دیدارها با وزرا و مسئولان گفته شده و طبیعی است که درب اتاق هر وزیر و مسئولی بر روی نماینده مردم باز است اما ره آورد و ماحصل این دیدارها چه باشد باز هم برمی گردد به همان وجه نماینده و دلیل فوق.
از نگاه تقابلی دولت به کهگیلویه بر اثر عملکرد حاج عدل گفته شده که سخن و موضع دو مسئول عالی رتبه خود مبرهن واقعیت است.
دکتر کلانتری در آیین افتتاح چمن مصنوعی روستای چنگلوا گفت: اهل تعارف نیستم اما انصاف حکم به بیان واقعیات می کند و اگر نبود تعامل سردار هاشمی با وزیر نفت، ما امروز شاهد این افتتاحیه ها نبودیم و مضاف بر اینکه بعنوان مشت نمونه خروار؛ احداث بیش از 30 سالن چند منظوره ورزشی و چمن مصنوعی خارج از همه اعتبارات ملی و استانی و صرفاً بر مبنای تعامل سازنده و حسن نیت مهندس زنگنه نیز مؤید دیگری بر مطلب است.
دکتر اردکانیان وزیر نیرو در آیین افتتاح آبرسانی به 40 روستای حومه شرقی در تنگ پیرزال به نقش ارزنده ی سردار هاشمی پور اذعان کرد و گفت: (عین عبارات)
[ ما در صنعت آب و برق به مدد، تلاش و فعالیت همه دست اندرکاران صنعت آب و برق در دولت، و به همت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله نمایندگان این استان به ویژه مهندس هاشمی پور که علاوه بر پیگیری، در پشت گرمی دادن، تشویق و حمایت خدمتگزاران مردم جزء نمایندگان شاخص هستند و ما همواره در کمیسیون انرژی از حمایت ها و پشتیبانی های ایشان برخوردار بوده و ان شاءالله خواهیم بود]
و بی شک، حضور سردار هاشمی در پسا نمایندگی در مسئولیت های مهم و اثربخش به جهت دانایی، توانمندی، کارآمدی و تخصص ایشان خود گویای همه چیز و در حکم زدن  مهر سکوت بر دهان کسانی است که پذیرش واقعیات برای آنان بسی سخت و گران است.
نگران رفتن آن زمان جناب آقای موحد به بهبهان شده است غافل از اینکه زمانی که دهدشت را به مقصد بهبهان ترک کرد در سراشیبی سقوط قرار داشتیم و تحت نمایندگی آقای بزرگواری، کهگیلویه از آن سقوط مرگ بار نجات یافت و البته از جهاتی آن وا اسفا بجا است چرا که اگر نمی رفت وقایع بهبهان که منجر به آن آبرو ریزی تاریخی شد، اتفاق نمی افتاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار