کد خبر: ۸۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 05 September 2015
آستارا - ایرنا - حامد شیخ وردی پور ورزشکار آستارایی مقام دوم هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور را در رشته کشتی کسب کرد.
[ورزشکار آستارایی مقام دوم المپیاد سراسری پیام نور را کسب کرد]

مسوول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گیلان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دانشجوی آستارایی حامد شیخ وردی پور به عنوان تنها نماینده استان در رشته کشتی در این مسابقات حضور یافته بود که توانست مقام دوم را از خود کند.
محمد جواد غلام زاده با اشاره به اینکه این ورزشکار سهمیه حضور در این مسابقات را در سال 93 با موفقیت در مسابقات ملی در استان لرستان به دست آورده بود ، افزود: در مجموع 84 کشتی گیر در این مسابقات به رقابت پرداختند که شیخ وردی پور در وزن 86 کیلوگرم در رشته آزاد مدال نقره را کسب کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه 27 دانشجوی گیلانی در هفتمین دوره المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور حضور داشتند ، اضافه کرد: دانشگاه پیام نور استان در رشته تنیس روی میز به مقام دوم تیمی و در رشته بدمینتون نیز به مقام سوم تیمی دست یافت.
وی اظهار کرد: در نتایج انفرادی نیز دانشجویان پیام نور استان گیلان در رشته تکواندو دو مدال نقره و دو مدال برنز و در رشته کاراته یک مدال نقره و دو مدال برنز را کسب کردند.
به گزارش ایرنا هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور از هشتم تا دوازدهم شهریور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قم برگزار شد.
هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور نیز از شانزدهم تا بیست و یکم شهریور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان همدان برگزار می شود.
شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار