معاون پلیس آگاهی تهران، از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت خبر داد و گفت: سارقان موتورسیکلت سرقتی را در شهر کرج می‌فروختند.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 18 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی گفت: بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری مرد جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۱۸ ستارخان از به سرقت رفتن موتورسیکلتش توسط سارق یا سارقان اعلام شکایت می‌کند.

وی بیان داشت: شاکی در اظهاراتش گفت، ساعت ۱۲ ظهر موتورسیکت آپاچی ام را در خیابان پارک کرده بودم که پس از بازگشت متوجه شدم موتورسیکلت را سرقت کرده اند.

سرهنگ میرزکی بیان کرد: کارآگاهان برای بدست آوردن سرنخی از سارق یا سارقان راهی محل سرقت شدند که پس از بررسی‌های میدانی موفق شدند چهره یک سارق را بدست آورند که با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت وی بنام ماهان ۲۷ ساله شناسایی شد.

وی افزود: با انعکاس اطلاعات بدست آمده به دادیار دادسرای ناحیه ۳۴ تهران دستور دستگیری ماهان صادر شد که با انجام اقدامات کارآگا‌هایی مخفیگاه ماهان در کرج شناسایی و کارآگاهان در اواسط مردادماه با هماهنگی قضائی ماهان و همدستش را به نام سپهر ۲۵ ساله را دستگیر کردند و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه مربوط به شاکی پرونده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از انتقال سارقان به اداره هفتم در بررسی‌های بیشتر مشخص شد سپهر نیز به جرم سرقت موتورسیکلت تحت تعقیب پایگاه سوم پلیس آگاهی می‌باشد، افزود: هر دو متهم به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند، با پرسه زنی در سطح شهر تهران و با انتخاب موتورسیکلت‌های فاقد ایمنی لازم در کسری از ثانیه آنان را سرقت و با انتقال به استان البرز آنان را به افراد عبوری می‌فروختیم.

معاون پلیس آگاهی تهران گفت: در ادامه سارقان به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت در شهر تهران اعتراف و هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار