اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 26 مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 16 August 2020
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 26 مرداد ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد. بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 26 مرداد بشرح زیر است :

بازداشت کلاهبردار اینترنتی در مازندران 

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با 20 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، گفت: در پی طرح شکايت یکی از شهروندان مبني بر برداشت غیرمجاز 100 میلیون ریالی از حساب بانکي اش به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه و عمليات ويژه پليس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با استفاده از شگردهای خاص سرانجام موفق شدند، متهم این پرونده را در یکی از شهرستان های مرزی شرق کشور شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگي قضائي، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیرکردند.

سردار میرزایی، افزود: متهم در تحقيقات اوليه ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت با ساخت درگاه هاي جعلي و فیشینگ به اطلاعات حساب بانکی افراد دسترسی پیدا کرده و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان می کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهم که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان های مختلف کشور است، تاکنون از 300 شهروند به این شیوه به ارزش 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با هشدار با شهروندان از آنان خواست از حضور در شبکه های اجتماعی و ارائه اطلاعات حساب بانکی در کانال های نامتعارف و ناشناس جدا خودداری کنند و در زمان خرید اینترنتی مراقب صفحات و درگاه های جعلی بانکی باشند.#

 

----------------------------------------------------------

 

سارق ساختمان های نیمه کاره در بابل دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات ساختمانی از ساختمان های در حال احداث این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

----------------------------------------------------

 

خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه شمالی توقیف شد 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،از توقيف یک کامیون حامل 2 تن و 800 کیلو گرم چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت:ماموران انتظامي اين فرماندهي در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل خودروهاي عبوري به یک کامیون حین تردد در یکی از محورهای روستایی این شهرستان مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودرو 2 تن و 800 کیلوگرم چوب آلات جنگلی غیر مجاز که متهم آن را از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده کرده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی،افزود: در این عملیات ضمن توقیف خودرو و تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.

وی در خاتمه از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

 

----------------------------------------------------------

 

کشف 35 تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 35 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مصولات جنگلی در این شهرستان باخبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: پس از هماهنگی های قضایی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی 35 تن انواع چوب های جنگلی قاچاق کشف شد.

سرهنگ داداش تبار از تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند .

 

------------------------------------------------------

 

سقوط از ارتفاع و مرگ کارگر ساختمانی در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از سقوط و مرگ کارگر ساختمانی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در بیان جزئیات این حادثه، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر سقوط کارگری ساختمانی از یک ساختمان در حال احداث، بلافاصله واحدهاي امدادي و انتظامي برای بررسی موضوع، به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: با بررسي به عمل آمده مشخص شد، مردي 26 ساله هنگام کار در یک ساختمان درحال احداث، از طبقه دوم ساختمان سقوط کرد و به شدت مجروح شد.

سرهنگ عنایتی از مرگ نامبرده به علت شدت جراحات وارده خبر داد و اظهار داشت: علت تامه وقوع این حادثه در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی بهشهر در خاتمه به کارگران ساختمانی توصيه کرد: همواره نکات ایمنی را رعایت کرده و قبل از شروع كار با استفاده مناسب از وسایل ایمنی لازم، از وقوع هرگونه حوادث غیر مترقبه پیشگیری كنند.

 

-------------------------------------------------------------

 

سارق ساختمان های نیمه کاره در محمودآباد دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ، از شناسايي و دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود حسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجويي‌هاي به عمل آمده تا کنون به 7 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پايان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست: از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی پس از اتمام ساعت کار در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

--------------------------------------------------------------

 

کشف 11 فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 11فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: در اجرای این طرح 8 نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف 9 خودرو و 14موتورسیکلت متخلف در این طرح خبر داد و اظهار داشت : کشف 11فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

----------------------------------------------------------------

 

دستگیری 3 سارق خودرو و اماکن خصوصی در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق خودرو و اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگا پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدصادق شاه نظری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره تجسس کلانتری 11 با بررسی های اطلاعاتی، 3 سارق حرفه ای را که با یک خودروی سرقتی اقدام به سرقت می کردند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری از کشف 2 خودروی سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی ها در مجموع به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

وی همچنین، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

 

--------------------------------------------------------

 

کشف 14 فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق سیم وکابل برق با 14فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نکا موضوع، در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "زارع" خاطر نشان کرد: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده در بازجویی ها تاکنون به 14 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار