رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: چهار باند سرقت با ۱۹۰ فقره سرقت به ارزش ۱۲ میلیارد ریال شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 16 August 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: کاووس حبیبی امروز در نشست خبری اعلام کرد: چهار باند سرقت با ۱۹۰ فقره سرقت به ارزش ۱۲ میلیارد ریال شناسایی و منهدم شد.

وی با اعلام این خبر، به تشریح جریان کار انهدام این باندها پرداخت و افزود: با اطلاعات مردمی مبنی بر سرقت در سطح شهر شیراز، موضوع در دستور کار قرار گرفت و با تحقیقات همه‌جانبه و اقدامات شبانه‌روزی بر اساس‌های اطلاعاتی کارآگاهان این باندها شناسایی و در عملیات مختلف دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه ۱۹۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی به‌ویژه باغ شهری‌ها، سرقت از خودروها و منازل در این عملیات کشف شد، اظهار داشت: در بازرسی از محل اختفای سارقین، تجهیزات خودرو و وسایل خانه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

حبیبی از شهروندان تقاضا کرد تا خودمراقبتی را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: خود مراقبتی از موارد پیشگیری از سرقت است که در این راه شهروندان ایمنی خودروها را بالابرده و خودروها را در پارکینگ‌های مطمئن نگهداری کنند و برای منازل هم نصب نرده و دوربین می‌تواند بازدارنده باشد.

پلیس با اقدامات شبانه‌روزی و همه‌جانبه، تحرکات این افراد را رصد می‌کند

رئیس پلیس آگاهی فارس یک هشدار هم برای آن دسته از مجرمین حرفه‌ای که تصمیم به ادامه سرقت دارند، داشت و گفت: پلیس با اقدامات شبانه‌روزی و همه‌جانبه، تحرکات این افراد را رصد کرده و در کمترین زمان ممکن با هماهنگی مقام قضایی با این افراد برخورد می‌شود.

بنا بر اظهارات این مقام پلیس، امنیت از خود فرد شروع می‌شود و خود مراقبتی در تمام جرائم و تمام امورات روزانه، ضریب امنیت در زندگی را بالا می‌برد.

حبیبی با بیان اینکه از شناسایی این چهار باند تا دست‌گیری آن‌ها، کمتر از سه هفته زمان برد، از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته تاکنون خیر داد و گفت: با تمام مشکلات و بیماری‌ها ۲۲ درصد افزایش در حوزه دستگیری مجرمین داشته‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی فارس ضمن بیان اینکه بخش عظیمی از سارقین به دلیل اعتیاد دست به سرقت می‌زنند، اظهار داشت: عمده مجرمین این چهار باند، سابقه‌دار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار