کد خبر: ۸۸۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 15 August 2020
 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت: تمام مسابقات باید برگزار شود و اجازه نمی‌دهیم هویت لیگ یک با غیبت یکی، ۲ تیم دچار چالش شود.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدام باشگاه نود ارومیه مبنی بر سفر نکردن به خوزستان و تصمیم این تیم برای بازی نکردن برابر استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ یک اظهار داشت: ما تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری مسابقات هفته پایانی در نظر گرفته ایم و تمام مسئولان استانی، به ویژه در خوزستان آماده برگزار کردن مسابقات هستند و ما هیچ غیبتی را نمی‌پذیریم. داوران و ناظران به تمام استان ها، به ویژه استان خوزستان اعزام خواهند شد.   ما آمادگی برگزاری تمام مسابقات را داریم و این کار باید رخ دهد و اجازه نمی دهیم هویت لیگ دسته اول دچار چالش شود.  

محمودزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به این که بازی نود ارومیه و استقلال خوزستان در سرنوشت تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر و سقوط کننده به دسته پایین‌تر بی تاثیر است، آیا امکان دارد برای تنبیه انضباطی این تیم در صورت حاضر نشدن برابر استقلال خوزستان تخفیفی در نظر گرفته شود گفت: کمیته‌های انضباطی و اخلاق درباره این موضوع تصمیم گیری خواهند کرد. ما مسئول اجرایی مسابقات هستیم و کمیته انضباطی دایره حقوقی ما است. در صورتی که نود حاضر به برگزاری بازی نشود، ما پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم تا درباره آن تصمیم گیری کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک اظهار داشت: در سیستم اجرا، آماده برگزاری مسابقات هستیم و مخالفت خودمان با غیبت تیم‌ها را اعلام کردیم. انتظار داریم تمام تیم‌ها حضور خودشان را اعلام کنند و راس ساعت ۲۰ در محل برگزاری بازی‌ها حضور داشته باشند، زیرا داوران، ناظران و تمام عوامل برگزاری مسابقات در محل برگزاری بازی‌ها مستقر خواهند شد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار