کد خبر: ۸۸۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 15 August 2020

 

 
 
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق اتومبیل و نجات جان نوزاد 9 ماهه درون آن کمتر از نیم ساعت خبر داد.
نجات جان نوزاد ۹ ماهه از خودروی سرقتی
سرهنگ "علی رمضانی" از شناسایی و دستگیری سارق اتومبیل و نجات دختربچه ۹ ماهه درون آن خبر داد.

وی گفت: عصر‌‌ دیروز راننده یک دستگاه اتومبیل بدون توجه به توصیه‌های ایمنی، خودروی خود را به صورت روشن همراه فرزند نوزادش در مقابل فروشگاه به قصد خرید ترک کرده بود که یک سارق با استفاده از این فرصت، نسبت به سرقت خودرو و فرار از محل اقدام می‌کند.

سرهنگ رمضانی افزود: پس از اطلاع ماموران انتظامی از این سرقت، بلافاصله نیروهای انتظامی با اجرای طرح مهار و کنترل تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی و با اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس، سرانجام موفق شدند اتومبیل پراید سرقتی را کمتر از نیم ساعت در بخش سنگر شناسایی و متهم را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی،تصریح کرد: نوزاد در صحت و سلامت کامل به والدینش تحویل شد و رسیدگی به پرونده سارق ۵۰ ساله به جرم سرقت اتومبیل و روشن شدن سایر ابعاد احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با تاکید بر لزوم رعایت هشدارهای پلیس و توجه به توصیه‌های ایمنی توسط شهروندان خاطرنشان کرد: برخلاف توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم ترک اتومبیل به صورت روشن حتی برای لحظاتی کوتاه، متاسفانه شاهد کم‌توجهی برخی شهروندان به این هشدارها هستیم و چه بسا ممکن است این بی‌توجهی‌ها منجر به حوادث جبران‌ناپذیری برای شهروندان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار