کد خبر: ۸۸۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 15 August 2020

 

بارسلونا با هدایت ستین و با نمایشی فاجعه‌بار مقابل بایرن مونیخ تحقیر شد و در کمال ناباوری با پذیرش سنگین ترین شکست تاریخ خود و لیگ قهرمانان، فصل را به پایان رساند. مسی در این بازی محو بود تا شاگردان فلیک با نتیجه معجزه‌وار به نیمه‌نهایی بروند
 
حساس ترین و بزرگترین مصاف یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و بایرن مونیخ که به فینال زودرس فصل معروف شده است، در هر نیمه پنج گل و در مجموع ۱۰ گل داشت!

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین نماینده فوتبال اسپانیا هم بعد از حذف اتلتیکو و رئال مادرید، با شکستی غیرقابل باور که بسیاری از رکوردهای منفی را جابجا کرد، کنار رفت.

بایرن‌مونیخ ۸ - بارسلونا ۲ : تحقیر تاریخی تیم مسی و رفقا!

نیمه اول این مصاف جذاب، از همان دقایق اول با گل آغاز شد و در پایان ۴۵دقیقه نخست پنج گل ثبت شد که همه این گل ها را بازیکنان بایرن مونیخ زدند! چهار گل به تور دروازه بارسا چسبید و یک گل را نیز به دروازه خودی کاشتند.

در سراسر این بازی کیکه ستین به عنوان مرد اول نیمکت بارسا تنها نظاره‌گر بود و از همان جریان مسابقه، توییت ها و پست های بی‌شماری از سوی هواداران بارسلونا مبنی بر بازگشتن او به گاوداری که شغل اصلی ستین محسوب می‌شود، منتشر شد. او مقابل هانس فلیک سرمربی رقیب کاملا یک تماشاچی بود و گویا چیزی از جریان بازی سر در نمی‌آورد.

برتری بایرن در نیمه دوم هم ادامه داشت و حتی تشدید شد تا نتیجه عجیب ۸ بر ۲ رقم بخورد که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در این مرحله بی سابقه بوده است. این تیم بارسلوناست که هشت گل دریافت کرده و مانند یک تیم محلی از سوی مونیخی‌ها تحقیر می‌شود.

مسی در سرتاسر این بازی حضوری کمرنگ و کم اثر داشت و به جز دو سه حرکت انفجاری بی حاصل، نتوانست تیمش را از این گرداب نجات دهد.

نمایش کاملا برتر بایرن و بازی هجومی غول آلمانی بسیار زود بلوگرانا را تسلیم کرد و بعید است با ادامه این روند بارسا بتواند نتیجه را برگرداند. حالا همه چشم ها به پاهای مسی است.

بارسلونا 0-1 بایرن مونیخ؛ توماس مولر 3': سانتر ایوان پریشیچ با کنترل توماس مولر از پشت محوطه جریمه همراه شد. توپ به لواندوفسکی رسید و وی در حرکتی هماهنگ، توپ را دوباره به مولر داد و این هافبک تهاجمی آلمانی با یک شوت، دروازه تراشتگن را باز کرد.

بارسلونا 1-1 بایرن مونیخ؛ گل به خودی داوید آلابا 7': پاس بلند با کیفیت جرارد پیکه به جوردی آلبا رسید و وی می خواست با پاسی عرضی، لوییس سوارز را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما داوید آلابا به قصد قطع توپ، توپ را وارد دروازه خودی کرد.

در دقیقه 8، پاس خوب نلسون سمدو، لوییس سوارز را با نویر تک به تک کرد اما سوارز توپ را به بدن نویر کوبید. یک دقیقه بعد روی ضربه کرنر، سانتر لیونل مسی پس از برخورد به زمین، به تیر عمودی دروازه بایرن مونیخ خورد. در دقیقه 19، مسی با حرکتی انفرادی قصد گلزنی داشت اما ضربه او در اختیار مانوئل نویر قرار گرفت.

بارسلونا 1-2 بایرن مونیخ؛ ایوان پریشیچ 21': سرژ گنابری، توپ ربایی خوبی از سرجی روبرتو در میانه زمین بارسلونا انجام داد و در محوطه جریمه توپ را به پریشیچ رساند. ایوان پریشیچ نیز ضربه ای زمینی با پای چپ به سوی دروازه بارسلونا زد که توپ پس از برخورد به پای تراشتگن، وارد طاق دروازه بارسلونا شد.

بارسلونا 1-3 بایرن مونیخ؛ سرژ گنابری 27': پاس تک ضرب و دیدنی لئون گورتسکا، سرژ گنابری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این وینگر آلمانی با شوتی محکم در محوطه جریمه بارسلونا، برای سومین بار دروازه بارسلونا را در این مسابقه باز کرد.

یک دقیقه بعد با اشتباه بد تراشتگن در بازیسازی، لواندوفسکی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما تراشتگن با مهار توپ، اشتباهش را جبران کرد.

بارسلونا 1-4 بایرن مونیخ؛ توماس مولر 30': سانتر کیمیش از سمت راست به توماس مولر رسید و او به راحتی دروازه را باز کرد تا گل دوم خود و گل چهارم بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

بارسلونا 2-4 بایرن مونیخ؛ لوییس سوارز 57': پاس بلند مسی، جوردی آلبا را صاحب توپ کرد. آلبا، سوارز که پشت محوطه جریمه بود را صاحب توپ کرد. سوارز نیز با دریبل زدن بواتنگ، با شوتی خوب توپ را وارد دروازه نویر کرد.

بارسلونا 2-5 بایرن‌مونیخ؛ یاشوا کیمیش 63': حرکت انفرادی دیدنی آلفونسو دیویس پایه گذار گل بایرن مونیخ بود. دیویس با یک حرکت انفجاری به محوطه جریمه بارسلونا نفوذ کرد و با ارسال یک پاس کات بک در محوطه شش قدم، یاشوا کیمیش را صاحب موقعیت کرد و او به راحتی دروازه تراشتگن را گشود. 

یاشوا کیمیش
خوشحالی زاید الوصف یاشوا کیمیش از گل پنجم بایرن مونیخ

در دقیقه 66، بایرن مونیخ در آستانه زدن گل ششم بود و پاس توماس مولر در محوطه جریمه به کینگزلی کومان رسید تا او دروازه را باز کند اما مدافعان بارسلونا در آخرین لحظه، ضربه کومان را بلوکه کردند.

بارسلونا 2-6 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 82': پای لواندوفسکی هم به گلزنی باز شد. فیلیپه کوتینیو پاسی خوب برای لواندوفسکی مهیا کرد که مهاجم لهستانی با ضربه سر دروازه را باز کرد. بایرن مونیخ 

بارسلونا 2-7 بایرن مونیخ؛ فیلیپه کوتینیو 85': ستاره مازاد بارسا که تازه وارد زمین شده بود، در شلوغی مقابل دروازه ، پاس عرضی و زمینی را کنترل کرد و با بغل پایی ساده توپ را از لای پای ترشتگن عبور داد.

بارسلونا 2-8 بایرن مونیخ؛ فیلیپه کوتینیو 88': مهاجم برزیلی انتقام خود را با دبل کامل کرد و با شوتی از درون هجوم قدم شکست بارسلونا را در تاریخ ثبت کرد.

بایرن‌مونیخ ۸ - بارسلونا ۲ : تحقیر تاریخی تیم مسی و رفقا!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار