کد خبر: ۸۸۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 14 August 2020
 
در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه نخست این مسابقات آوالان کامیاران موفق شد با برتری پرگل4 بر2از سد حریف فومنی خود بگذرد.
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در یکی از دیدارهای گروه نخست لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با اینکه نتیجه این بازی دخالتی در سرنوشت تیم های سقوط کننده و صعود کننده نداشت بازی جذابی را شاهد بودیم که در نهایت با رد و بدل شدن 6 گل این تیم آوالان بود که توانست در آخرین میزبانی این فصل خود پیروز از میدان خارج شود.
 
شهرداری فومن با 12بازیکن به سنندج سفر کرده بود و در لیست اعلامی توسط کادر این تیم تنها یک دروازه بان به عنوان یار تعویضی وجود داشت.
 
دقایق ابتدایی بازی را کامیارانی ها بهتر از حریف آغاز کردند و می توانستند در دو صحنه به گل برسند که یکی از آن ها تک به تک بود ولی قدر این موقعیت ها را ندانستند و با بی دقتی تمام توپ را به بیرون زدند.
 
دقیقه 23 روی یک ضدحمله سریع و ناهماهنگی در خط دفاعی آوالان باعث شد که فومنی ها بر خلاف جهت بازی به گل نخست برسند.
 
بعد از این گل فومنی ها اعتماد به نفس خود را بدست آوردند اما در یک ضد حمله این بار آوالان کامیاران خط دفاعی شهرداری را غافلگیر کرد و پنالتی که به سود آوالان اعلام شد را مارابی به راحتی تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی بکشد.
 
اما این تساوی خیلی طول نکشید و 4 دقیقه بعد باز هم روی عدم هماهنگی خط دفاعی آوالان؛ فومنی ها به گل دوم و برتری رسیدند.
 
پس از این گل میزبان باز هم جلو کشید تا کار را قبل از پایان نیمه نخست به تساوی بکشاند اما شوت سرکش علی محمدی با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.
 
در حالی که تیم میزبان و تیم داوری برای آغاز نیمه دوم در زمین حاضر بودند اما فومنی ها برای ورود به زمین بسیار تعلل داشتند تا جایی که در یک اقدام منحصر به فرد و با نظر ناظر فدراسیون و داور وسط تیم فومن با همان 7 نفری که در زمین حضور داشتند نیمه دوم را آغاز کرد و رفته رفته بازیکنان این تیم اضافه می شدند.
 
نیمه دوم را باید نیمه آوالان بنامیم چرا که در اکثر دقایق بازی از حریف خود سر بودند و نبض بازی را در اختیار داشتند.
دقیقه 59 باز هم یک پنالتی برای آوالان گرفته شد که مارابی این پنالتی را هم تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی 2 بر 2 بکشد.
 
دقیقه 63 این بار نوبت به ناهماهنگی خط دفاعی شهرداری فومن رسید تا آوالان به گل سوم و برتری برسد.
 
اما یک دقیقه بعد باز هم آوالانی ها و این بار با شوت سرکش عباسی به گل چهارم رسیدند.
 
دقیقه81 باز هم یک پنالتی برای آوالان گرفته شد اما مجتبی احمدی سنگربان شهرداری فومن به خوبی در مقابل توپ واکنش نشان داد و توپ را راهی کرنر کرد.
 
در نهایت این بازی با همان نتیجه4 بر 2 به سود آوالان کامیاران خاتمه یافت.
 
از دیگر نکات جالب توجه این بازی می توان به این موضوع اشاره کرد که داور چهارم بازی یک ربع پایانی بازی را با لباس شخصی در کنار زمین حضور داشت که در نوع خود جالب توجه بود چرا که درصورت مصدومیت داور وسط حتی برای 1دقیقه هم باید داور چهارم در وسط میدان قضاوت می کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار