کد خبر: ۸۸۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 13 August 2020

 

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از اجرای طرح تشدید برخورد با نشستن مسافران در قسمت بار وسایل نقلیه خبر داد .

به گزارش ایسنا، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در این باره افزود: طرح تشدید برخورد پلیس راهور فاتب با تخلف قرار گرفتن مسافران در قسمت بار وسایل نقلیه در حال اجراست و به محض رؤیت این تخلف، طبق قانون وسیله نقلیه مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: از جمله مواردی که بسیار خطرناک است و می تواند در صورت بروز تصادف و یا حادثه به کسانی که در قسمت بار قرار گرفته و یا نشسته اند آسیب جدی برساند و دچار مصدومیت کند، همین مورد است و پلیس به محض رؤیت این تخلف به خاطر حفظ جان شهروندان وسیله نقلیه مذکور را متوقف و اعمال قانون می کند.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب با اشاره به تصادف جرحی روز دوشنبه که در پی آن یک دستگاه کامیون و خاور با یکدیگر برخورد کرده و 5 کارگری که در قسمت بار کامیونت حمل اسباب و اثاثیه منزل قرار داشتند، مجروح شدند گفت: رانندگان این گونه وسایل حمل و نقل و جابه جایی بار نسبت به حفظ جان دیگر افراد در وسیله نقلیه مسئولیت دارند و نباید بیش از ظرفیت اعلامی خودرو فرد و یا افرادی را سوار کنند چه برسد به آنکه این افراد اضافی که در خودرو قرار دارند بر روی بار و یا قسمت بار هم قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: اینگونه رفتارها علاوه بر خطرات ناشی از حوادث ، باعث بروز خسارات جبران ناپذیری برای خانواده این افراد و شخص راننده می شود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ بهرام آبادی از رانندگان حمل بار خواست به هیچ عنوان اجازه ندهند که شخص و یا افرادی در قسمت بار حضور داشته باشند؛ چرا که در صورت بروز سانحه اولین آسیب به این افراد و به راننده خواهد رسید و پلیس راهور هم بر همین اساس از تردد اینگونه وسایل نقلیه جلوگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار