کد خبر: ۸۸۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 13 August 2020

 

 رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز چهارشنبه در آئین تجلیل از مدیران سمن ها در اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: پنج سمن زیر نظر این اداره فعالیت می کنند و خوشبختانه اعضای آنها در راستای پیشگیری از کرونا موفق عمل کرده اند.

وحید خاصی پور افزود: با مشارکت خیران مواد غذایی و اقلام بهداشتی در ایام محرم تهیه و در بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع خواهد شد و امیدواریم خیران مثل همیشه یاریگر سازمان های مردم نهاد باشند.

وی بیان کرد: امور مختلفی در جامعه وجود دارد که ورود و فعالیت سمن ها را طلب می کند و این تشکل ها به عنوان نماینده های مردم، می ‌توانند این مسائل را در قالب سمن ها پیگیری کنند.

مسئول امور تشکل های فرمانداری آستارا هم در جلسه اعطای مجوز سازمان مردم نهاد حمایت از بیماران سندرم داون در فرمانداری این شهرستان گفت: نهمین سمن زیر نظر فرمانداری در شهرستان آستارا فعالیت خود را آغاز کرد و شناسایی بیماران مبتلا به سندرم داون و حمایت از آنها از جمله اهداف این سمن است.

لطیفه پورمند بیان کرد: سمن ها باید در انگیزش، کنش اجتماعی و تولید مسئولیت آگاهانه در اجتماع موثر باشند و با نگاه توام با تخصص و بهره گیری از تجربیات گذشته و تدوین برنامه های هدفمند، کارآمد و متناسب با فضای محیطی و شرایط جامعه به سوی هدف های متعالی حرکت کنند.

سندرم داون یک ناهنجاری ژنتیکی است و ضریب هوشی پایین، بروز مشکلات یادگیری و تأخیر در رشد از مهم ترین علامت های مبتلایان به این بیماری است.

۲۲ مرداد روز تشکل ها نامگذاری شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار