کد خبر: ۸۸۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 13 August 2020

هیات ورزشهای همگانی گیلان پیشرو در پویش آماده باش کشور شد

تابناک/ هیات ورزشهای همگانی استان گیلان پیشرو در پویش آماده باش در کشور معرفی و حرفه ای ترین محتوای تولید شده در فضای مجازی را به خود اختصاص داد.

رئیس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برترین های پویش سراسری آماده باش توسط فدراسیون ورزش های همگانی اعلام شد که هیات ورزشهای همگانی گیلان پیشرو در این پویش در سطح کشور شناخته شد.

علی زهری افزود: طبق آمار فدراسیون ورزشهای همگانی ، در دهه اول پویش سراسری آماده باش، یکهزار و ۱۰۰ برنامه توسط هیات های استانی ، انجمن ها و کمیته های تحت پوشش این فدراسیون در سطح کشور تولید شد.       

وی ادامه داد: با توجه به اعلام این فدراسیون و طبق بررسی عملکرد دهه اول این پویش ، حرفه ای ترین محتوای تولید شده در فضای مجازی را نیز، هیات ورزش های همگانی گیلان به خود اختصاص داد و استان های فارس ، خراسان رضوی و تهران در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

رئیس هیات ورزش های همگانی گیلان بیان کرد: این ارزیابی در دو بخش کمی و کیفی، توسط نرم افزار هوشمند انجام شد و عامل انسانی هیچگونه دخالتی در این ارزیابی نداشته است.
  
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت طرح آوای ورزش در همسایگی روز شنبه ۱۸ مرداد ماه توسط هیات ورزشها همگانی گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور بانوان در رشت انجام شد.

وی یکی از اهداف مهم طرح را ترغیب و تشویق اقشار مختلف جامعه به خصوص بانوان به امر ورزش دانست و گفت : در واقع با پرداختن به ورزش می توانیم در سلامت و نشاط شهروندان در برابر ویروس کرونا گام های مهم و مثبتی برداریم چون توسعه ورزش همگانی در سلامت جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

وی تصریح کرد: با این وجود دو طرح "پویش آماده باش "و همچنین " آوای ورزش در همسایگی "در سطح کشور آغاز شده که با اجرای این دو طرح ، با جلوگیری از عدم تحرک و ایجاد نشاط تا حد چشمگیری جامعه را از ابتلا به ویروس کرونا مصون نگاه می دارد.

رئیس هیات ورزشهای همگانی گیلان اظهار کرد: همچنین با اجرای این دو طرح می توانیم ورزش را به خانه ها برده تا با شرایط موجود، اقشار مختلف مردم در خانه های خود از فرصت و زمان نهایت بهره را گرفته و به امر ورزش بپردازند و علاوه بر نشاط و شادابی از نظر سلامتی جسم نیز در شرایط خوبی قرار گیرند که خوشبختانه استان گیلان هم اینک در سطح کشور پیشرو در این امر است.   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار