کد خبر: ۸۸۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 13 August 2020
 
تمدید مهلت نام نویسی در مسابقات ملی مهارت گیلان

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با اعلام تمدید مهلت ثبت نام در مسابقات ملی مهارت از علاقمندان برای شرکت در دوره رقابت ها دعوت کرد.

محمدحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تمدید نام نویسی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت افراد دارای مهارت های فنی و حرفه ای در استان گیلان تا ۳۱ مرداد ماه جاری علاقمندان می توانند به صورت آنلاین برای شرکت در این مسابقه ها ثبت نام کنند.

وی درباره نحوه ثبت نام گفت : متقاضیان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی portaltvto.com  یا لینک www.portaltvto.com/olampiad/signup/step  و  اسکن QR Code روی پوستر مسابقات نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: افراد برای شرکت در این مسابقه ها می توانند با مراجعه به دفتر مسابقه های ملی مهارت در اداره کل آموزش فنی و مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی اقدام کنند.

وی یادآور شد: در رشته های زیر مجموعه فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی شامل: امنیت سایبری "تیمی ۲ نفره"، برنامه نویسی موبایل، فناوری وب، راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، مدیریت سیستم های تحت شبکه و پردازش تا ۲۰ شهریور ماه سال جاری امکان ثبت نام به صورت حضوری فراهم است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان بیان داشت: مسابقات ملی مهارت همزمان به صورت سراسری در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

استان گیلان دارای ۲۰ مرکز آموزشی دولتی با ۱۵۳ کارگاه و ۸۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای با یک هزار و ۸۰۰ کارگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار