کد خبر: ۸۸۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 13 August 2020

 

فرمانده سپاه جزیره خارگ گفت: قرارگاهی به‌منظور خدمت‌رسانی گسترده به اهالی صبور خارگ در رده‌های مختلف خدمت رسانی تشکیل شد.
 
                                                   قرارگاه خدمت‌رسانی در جزیره خارگ تشکیل شد

به گزارش «تابناک»، سرهنگ سیروس حیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره مقاوم خارگ به عنوان یکی از مراکز حساس و خط مقدم جبهه اقتصاد ایران اسلامی بشمار می‌رود و ناحیه مقاومت ثارالله خارگ به عنوان پیشران و حامی جهش تولید در قلب صادرات ایران اسلامی همواره در کنار صنعت مردان و اهالی صبور این جزیره است.

وی افزود: در حوزه راه اندازی کارگاه‌های جهادی بسیج در خارگ به عنوان مولد این امر نقش آفرین بوده و یک کارگاه تولید ماسک و تولید دستکش به همت والای جهادگران خارگی تشکیل داده است.

فرمانده سپاه خارگ تصریح کرد: کمک به مدافعان سلامت جزیره ازجمله مأموریت‌های مهم این ناحیه مقاومت در طول انتشار این ویروس در سطح جزیره بوده است و به همین منظور قرارگاهی به‌منظور خدمت‌رسانی گسترده به اهالی صبور خارگ در رده‌های مختلف خدمت رسانی تشکیل شد.

حیاتی گفت: نقشه راه گروه‌های خدمت رسان در این طرح بر اساس نیازهای هر منطقه متفاوت است و جهادگران تلاش دارند محدودیت‌ها به‌طور کامل از منطقه هدف آنان رفع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ خاطر نشان کرد: کارگاه تولید ماسک جهادی شهید سید مجید حسینی با حضور ۲۵ خواهر جهادگر خارگی روزانه بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ ماسک تولید و به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد همچنین امروز از ظرفیت‌های موجود در منطقه از تلاش‌های صورت گرفته جهادگران خارگی توسط این ناحیه مقاومت به نحو مقتضی تقدیر به عمل‌امد و مطمئناً بسیج قدردان همت والای این جهادگران خواهد بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار