مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پیشرفت 60 درصدی پیاده‌راه خیابان انقلاب و اتمام این پروژه در ماه‌های آتی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۲ 13 August 2020

به گزارش تابناک قم، مجید متین‌فر با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان انقلاب، اظهار داشت: این پروژه تا پاییز امسال به اتمام می‌رسد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه درحال حاضر پیمانکار مشغول بتن‌ریزی کف خیابان است، افزود: اجرای سنگفرش هم حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

متین‌فر با اشاره به اینکه پیشرفت بتن‌ریزی بیش از سنگفرش این خیابان است، گفت: تلاش ما این است که برای محرم امسال سطح خیابان آماده حضور عزاداران باشد.

به گفته وی، پاکسازی مصالح و شست و شو همچنین رفع خطر چاله‌ها و ایجاد ایمنی در طول اجرای مسیر از جمله اقداماتی است که پیش از آغاز محرم امسال صورت خواهد گرفت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به گرانی‌های اخیر و تعدیل پروژه، اظهار داشت: با وجود مشکلات تورمی، این پروژه در حال حاضر مشکل مالی و اجرایی ندارد و با قوت در مسیر خود حرکت می‌کند.

چهار مردان یا خیابان انقلاب از خیابان‌های دوره پهلوی شهر قم است که نقش حساسی در پیروزی انقلاب داشته و این روزها پیاده‌سازی این مسیر به منظور آرام‌سازی ترافیکی و هویت بخشی به این معبر از حدفاصل سه راه شیخان تا چهار راه عماریاسر توسط شهرداری قم پیگیری می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار