رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به مطالبات حقوق معوقه‌ی کارگران سایت تفکیک زباله صفیره؛
رئیس شورای شهر کلانشهر اهواز در گفت و گو با تابناک خوزستان با اشاره به مطالبات حقوق معوقه‌ی کارگران سایت تفکیک زباله صفیره عنوان کرد: ما جایگاه نظارتی داریم و فقط تا حدودی می توانیم پی گیر باشیم؛ بخشی از کارها باید از طریق قوه قضاییه پیگیری شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵ 13 August 2020
 
 
تابناک خوزستان:
 
در پی انتشار گزارش تابناک درباره مطالبات کارگران سایت تفکیک زباله صفیره و درخواست کارگران برای پی گیری مشکلات و مُطالبه‌ی حقوق معوقه‌ی چند ماه گذشته‌شان؛ تیم خبری تابناک خوزستان مطالبات این کارگران را به چندتن از اعضای شورای شهر کلانشهر اهواز منتقل کرد.
عبدالزهرا سنواتی در این باره به تابناک خوزستان گفت: ما در شورای شهر اهواز چندین ماه پیش به این موضوع ورود کردیم. هنگامی که کار به علت شیوع کرونا تعطیل شد؛ مبلغی به عنوان کمک هزینه معیشتی به این عزیزان تقدیم نمودیم.
رئیس شورای شهر کلانشهر اهواز با بیان این که متاسفانه یکی از پیمان کارها فراری است و همین امر باعث بروز مشکلاتی در این زمینه شده است، عنوان کرد: ما جایگاه نظارتی داریم و فقط تا حدودی می توانیم پی گیر باشیم؛ بخشی از کارها باید از طریق قوه قضاییه پیگیری شود.
 
وی تصریح کرد: چندی پیش از رئیس سازمان پسماند خواستیم تا بخشی از حقوق کارگران را از طریق ضمانت نامه پیمان کاران تامین کنیم.
 
سنواتی در پاسخ به وعده‌ی پیگیری این موضوع گفت: تا جایی که می‌توانیم مشکل کارگران را در شورا پیگیری می‌کنیم.
 
به گزارش تابناک خوزستان؛ صبح روز ۲۲ مرداد کارگران سایت صفیره به دلیل عدم تعهد پیمان کاران گذشته در پرداخت بیمه،سنوات و حقوق به کارگران و بی کاری دو ماهه مقابل درب سازمان پسماند تجمع کردند.
_____________________________________________________________________________________
*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان      *سردبیر: سمیه همت پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار