نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس گفت: واقعا اگر دلیل عدم حضور رئیس جمهور کرونا باشد این اتفاق یک مصیبت بزرگ است.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 12 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم انگیزه عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت چه بوده و این سوال باید از آقای روحانی پرسیده شود.
نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس در ادامه افزود: اما معتقدم اگر قضیه رای‌آوری وزیر پیشنهادیش برای او مهم بود می‌بایست در مجلس حضور پیدا می‌کرد و استدلال و دفاعیات خود را ارائه می‌دادند تا اینکه زمینه رای اعتماد به مدرسی خیابانی فراهم می‌شد.
این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد حضور پیدا می‌کرد حداقلش این بود که این شبهه وجود نداشت؛ بنابراین  تدبیر در این بود که حضور پیدا می‌کرد؛ فلذا عدم حضور آقای رئیس‌جمهور در مجلس عدم تدبیرشان را می‌رساند.
موحد با اشاره به اینکه گفته شده توصیه ستاد ملی کرونا به رئیس جمهور برای عدم شرکت در جلسه رای اعتماد وزیر بوده، تصریح کرد: واقعا اگر این مسئله دلیل عدم حضورشان در مجلس بوده که یک مصیبت عظمی است و جای تاثر و تاسف دارد؛ بنابراین مگر نمایندگان مردم و بقیه آقایان دولت که در این جلسه حضور یافتند احتمال کرونا برایشان مطرح نبوده؟ و باید گفت که آیا خون رئیس‌جمهور رنگین‌تر از دیگران است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
شما و این کارها.روحانی هم مثل شما یه .... هست
منطق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
جناب آقای پاک دست خیلی خنده آور است که تو انتقاد کنی خودت هم از این موش گربه بازیها سر هم استانی خودت در آوردی اگر یادت رفت یادت بیارم (40روز پیش). .... در جلد.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
فکر کنم احمد و منطق و امثالهم تا چهار سال دیگر دوام نیاورند و به همین زودیها سکته را بزنند!!!!!!!!!!! بابا کمی هم تحمل کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار