رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شهرداری تنها می‌تواند به بهسازی چهارراه و معابر این شهرک رسیدگی کند و برای بهبود بافت فرسوده سازمان بازآفرینی که زیرمجموعه راه و شهرسازی است باید اقدامات لازم را دنبال کند.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 12 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایمنا:نواب قائدی در خصوص ساماندهی اطراف سعدیه شیراز اظهار کرد: اخیراً پروژه زیباسازی اطراف آرامگاه سعدی و اجرای پیاده‌راه حافظ کلنگ‌زنی شده و قرار است این منطقه کف‌سازی، پیرایش و زیباسازی شود.

وی به بهسازی شهرک سعدی نیز اشاره کرد و افزود: شهرداری شیراز بهسازی شیب کوچه‌های شهرک سعدی را در دستورکار خود قرار داده اما نوسازی بافت فرسوده این محدوده نیاز به اعتبار ملی دارد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در محدوده شهرک سعدی خانه‌های غیرمجازی وجود دارد که در جریان سیل فروردین‌ماه ۹۸ نیز بیشترین آسیب را دیدند.

وی ادامه داد: شهرداری تنها می‌تواند به بهسازی چهارراه و معابر این شهرک رسیدگی کند و برای بهبود بافت فرسوده سازمان بازآفرینی که زیرمجموعه راه و شهرسازی است باید اقدامات لازم را دنبال کند.

قائدی اضافه کرد: مدیریت شهری جلسات مختلفی با اداره راه و شهرسازی داشته و ایده‌هایی نیز برای ساماندهی شهرک سعدی پیشنهاد شده اما این موضوعات هنوز نهایی نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار