مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: این سازمان در نظر دارد در راستای نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان «سال جهش تولید» همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید برگزار کند.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 12 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، حجت الاسلام سید‌اسماعیل حسینی‌مقدم امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص برگزاری همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید در بخش کشاورزی، اظهار داشت: ستاد اجرای بیانیه گام دوم انقلاب یک کارگروه کشاورزی دارد و این ستاد هم تحت عنایت و مسؤولیت آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان است که هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز جانشین این ستاد است.

وی ادامه داد: از مصوبات این کارگروه کشاورزی این بود که به مناسبت سال جهش تولید و در راستای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری پیرامون گام دوم همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید در بخش کشاورزی برگزار کند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ستادی به همین این منظور تشکیل شد و فعالیت‌هایی خود را با داشتن کمیته‌های مختلفی شروع کرد، یکی از کارهای آن فراخوان مقاله در سطح کشور بود که از سوی حجت‌الا‌سلام تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاوری نیز مورد حمایت قرار گرفت.

وی اظهار داشت: قرار شده همایش در نیمه اول مهرماه برگزار شود و از این رو نشست‌های تخصصی در موضوعات مختلفی در راستای آن پیش‌بینی شده و امروز اولین نشست تخصصی همایش با عنوان مدیریت و فرهنگ جهادی برگزار می‌شود.

حسینی‌مقدم مخاطبان نشست تخصصی امروز را جمعی از مدیران مجموعه کشاروزی استان و مجموعه ادارات کل تابعه که در راستای وزارت جهاد کشاورزی مشغول خدمت هستند و همچنین جمعی از مدیران تشکل‌های مردمی کشاورزی اعلام کرد و گفت: این نشست با حضور آیت‌الله علما برگزار می‌شود.

دبیر همایش فرهنگ جهادی و جهش تولید در ادامه، افزود: فرهنگ جهادی در همه عرصه ها مورد نیاز کشور و جامعه اسلامی ما است اساسا تفکر انقلابی حضرت امام که منجر به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد مبتنی بر فرهنگ جهادی است.

و ی خاطرنشان کرد: مدیران ما باید با فرهنگ جهادی به دنبال ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم باشند بنابراین فرهنگ جهادی یک گفتمان بسیار مهم از مبانی ساختاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می‌آید که باید به آن توجه خاصی شود، چرا که راه تحقق جهش تولید همین فرهنگ جهادی و مدیریت جهادی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار