کد خبر: ۸۸۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 12 August 2020

 

سایت باشگاه پرسپولیس نیز در اقدامی جنجالی ، شکست ۳ بر صفر پرسپولیس در وقت های اضافه جام حذفی سال ۹۰ را به مسائل غیرفوتبالی ارتباط داد. در آن سال مسایلی درباره دوپینگ و استفاده از ماده ممنوعه جک تر دی مطرح و حتی توسط برخی بازیکنان استقلال از جمله امیرآبادی تایید شد
 
باشگاه استقلال به احتمال فراوان از افشین پیروانی و باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس روز گذشته پس از قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد و به پنالتی‌های اخیر استقلال در این رقابت‌ها و مسابقات لیگ اشاره کرد.

شکایت استقلال از پرسپولیس در آستانه دربی

پس از آن، سایت باشگاه پرسپولیس نیز در اقدامی جنجالی ، شکست ۳ بر صفر پرسپولیس در وقت های اضافه جام حذفی سال ۹۰ را به مسائل غیرفوتبالی ارتباط داد. در آن سال مسایلی درباره دوپینگ و استفاده از ماده ممنوعه جک تر دی مطرح و حتی توسط برخی بازیکنان استقلال از جمله امیرآبادی تایید شد. در همین زمینه، مسئولان استقلال امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای را با محوریت بررسی موضوع یادشده برگزار خواهند کرد. استقلالی‌ها اعتقاد دارند که برخی‌ها دنبال به‌هم زدن تمرکز استقلال هستند که یا باید وارد بازی و حواشی آن‌ها نشد یا از پیروانی و پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت شود.

امروز تکلیف شکایت به کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار