سخنگوی کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت سه نفر دیگر طی شبانه‌روز گذشته، تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه به ۴۸۵ نفر رسید.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 12 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،ابراهیم شکیبا در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که از این تعداد ۲۱ مورد مثبت بستری شده و ۴۲ مورد مثبت نیز سرپایی بودند و هم‌اکنون ۱۹۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی ادامه داد: با فوت سه نفر دیگر طی شبانه‌روز گذشته، تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه به ۴۸۵ نفر رسید.

سخنگوی کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته تست کرونای ۲۱ بیمار بستری در مراکز درمانی استان مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به ۳۲۰۱ نفر رسید.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۹ هزار و ۹۹۸ نفر بستری و ۹ هزار و ۳۲۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار