کد خبر: ۸۸۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 10 August 2020

گل گهر که در نیمه اول توسط نفت مسجدسلیمان سورپرایز شده بود در نیمه دوم با انگیزه بیشتر و چند تعویض خوب توانست بازی را برگردانده و در نهایت به سه امتیاز با ارزش بازی دست پیدا کند.

 

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ دوشنبه: 99/05/20 ؛ ساعت 20:30
استادیوم: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان/بدون تماشاگر
داور: علی بای / کمک‌ها: علیرضا ایلدروم – سعید زیبا  داور چهارم: محمدرضا تارخ / ناظر داوری: حیدر شکور

 

خلاصه دیدار نفت مسجد سلیمان 2 - گل گهر 3

 

نفت مسجدسلیمان

  • حبیب فرعباسی
  •  حامد نورمحمدی
  •  علیرضا علیزاده
  •  صادق صادقی (دقیقه 66: احسان تاییدی)
  •  میثم نقی زاده ( (دقیقه 85 : مهدی رستمی)
  • حسین ابراهیمی
  •  مجید عیدی
  •  سعید کریمی (دقیقه 85 : آرمان قاسمی)
  •  پیام ملکیان
  •  مهدی زبیدی (دقیقه 75: محمد علی صفیا)
  •  عماد میرجوان ( دقیقه 66: سجاد جعفریه)

سرمربی: مهدی تارتار

 


گل گهرسیرجان

  • میلاد فراهانی
  •  مهران گلزاری
  •  سیدعلیرضا ابراهیمی
  •  یوسف وکیا
  •  سیداحمد موسوی
  •  احمدرضا زنده روح
  •  امین پورعلی
  •  میلاد کمندانی (دقیقه 64: گادوین منشا ) (دقیقه 87 : مهرداد عبدی)
  •  بهنام برزای
  •  رضا محمودآبادی (دقیقه 64: سجاد عاشوری)
  •  یونس شاکری (دقیقه 90+1 پیمان رنجبری)

سرمربی: مجید جلالی

 

 

اخطار:


دقیقه43 : میثم نقی زاده نفت مسجدسلیمان

دقیقه 70 حسین ابراهیمی از نفت مسجدسلیمان

دقیقه 80 یوسف وکیا از گل گهر

 

 

شرح گل:

نفت مسجد سلیمان0 -گل گهر 1 - شرح گل: در دقیقه 2 بازی یک پاس در عمق بهنام برزای برای رضا محمودآبادی که از تله آفساید فرار کرده بود این بازیکن را با فرعباسی تک به تک کرد، محمودآبادی در حالی که توپ روی هوا بود دروازه بان را دریبل زد و با سر گل اول گل گهر را به ثمر رساند.

 

نفت مسجدسلیمان 1- گل گهر 1   - در دقیقه 15 سانتر حامد نورمحمدی از راست با جاخالی میرجوان مهاجم نفت مسجدسلیمان در گوشه محوطه جریمه گل گهر به صادق صادقی رسید و این بازیکن با یک ضربه روی پا توپ را به زیبایی به زاویه مخالف زد و بازی را مساوی کرد.

 

نفت مسجدسلیمان 2- گل گهر 1 - در دقیقه 27 یک حمله از سمت راست درون محوطه جریمه توسط مهدی زبیدی با پاس او به حسین ابراهیمی به پشت محوطه جریمه همراه بود. ابراهیمی با حرکت در عرض و دریبل یک بازیکن با پای چپ ضربه ای زمینی و دقیق را به گوشه سمت مخالف زد. توپ با وجود پرش میلاد فراهانی به تیر دروازه خورد و وارد گل شد.

 

نفت مسجد سلیمان2-2 گل گهر - دقیقه 65 پاس یونس شاکری در هجده قدم به بهنام برزای رسید، برزای که از طرف مدافع نفت مسجدسلیمان تحت فشار بود بدن گذاشت و با یک چرخش و یک بغل پا بازی را دو ، دو مساوی کرد.

 

نفت مسجدسلیمان 2- گل گهر 3 - دقیقه 80: سانتر بلند احمدزنده روح از میانه زمین به هجده قدم با مهار خوب یونس شاکری با سینه و پاس او به برزای همراه بود. بهنام برزای با کمی حرکت با توپ سپس با پای چپ به زاویه مخالف ضربه زد تا خودش را دو گله و گل گهر را سه گله کند.

 

 

موقعیت حساس:


دقیقه 21 : بازی یک سانتر در عمق با فرار رضا محمودآبادی هافبک تهاجمی گل گهر همراه بود او با فرعباسی دروازه بان مسجدسلیمان لحظه ای تک به تک شد اما دو مدافع نفت مسجدسلیمان با سرعت بالا رسیدند و اجازه ندادند تا محمودآبادی و گل گهر دو گله شوند.

دقیقه 36: یک توپ ارسالی بین دو مدافع تیم گل گهر برای عماد میرجوان موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد اما دو مدافع گل گهر همزمان از دو طرف مهاجم نفت را تحت فشار گذاشته و توپ را گرفتند. مهاجم نفت مسجدسلیمان به خطا اعتقاد داشت اما داور مسابقه رای به ادامه بازی داد.

دقیقه 42: سانتر احمد زنده روح روی یک ضربه ایستگاهی در شش قدم با ضربه علیرضا ابراهیمی مدافع پیش تاخته گل گهر همراه بود و تبدیل به گل شد اما داور مسابقه به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه 44: یک کرنر از سمت راست توسط احمدموسوی با ضربه سر شاکری به شکل پاس به تیر دو رفت اما در حالی ابراهیمی برای زدن ضربه خیز برداشته بود حبیب فرعباسی دروازه بان نفت مسجدسلیمان با خروج به موقع توپ را گرفت و ابراهیمی که دیرتر رسیده بود با او برخورد کرد تا داور خطای مدافع گل گهر را بگیرد.

دقیقه 45: در آخرین لحظات بازی یک فرار از سمت راست توسط گل گهر با نفوذ و ضربه محکم بهنام برزای به سمت مخالف همراه بود اما در حالی که محمودآبادی خودش را برای زدن توپ پرتاب کرده به توپ نرسید تا گل گهر نتواند به گل برسد.

دقیقه 62: یک سانتر از راست توسط احمدموسوی در شش قدم با اشتباه مدافعان نفت مسجدسلیمان مقابل محمودآبادی افتاد اما ضربه هافبک تهاجمی تیم گل گهر را دروازه بان نفت مسجدسلیمان با پا به کرنر فرستاد تا این موقعیت خوب برای گل گهر از دست برود.

دقیقه 75: گل گهر در یک حمله از سمت چپ توسط سجاد عاشوری روی دروازه نفت مسجدسلیمان خطرساز شد. عاشوری از نزدیکی های خط کرنر توپی را به بیرون برای منشا فرستاد اما ضربه محکم بغل پای منشا با برخورد به مدافع نفت مسجدسلیمان به خارج رفت.

 

 

شرح بازی:


گل گهر در همان دقیقه شروع بازی توسط هافبک تهاجمی اش محمودآبادی به گل برتری رسید اما نفت مسجدسلیمان خیلی زود به بازی مسلط شد و توانست با دو گل زیبا نتیجه را کاملا عوض کند. در نیمه دوم اما گل گهر که چاره ای جز بازی هجومی نداشت با چند تعویض توانست شرایط را به سود خودش تغییر بدهد. بهنام برزای که در نیمه اول پاس گل نخست تیمش را به محمودآبادی داده بود دو گل زیبا برای تیمش به ثمر رساند تا علاوه بر کسب سه امتیاز ستاره زمین هم باشد.
نفت مسجدسلیمان که انگیزه زیادی به دلیل شرایط تثبیت شده اش در جدول نداشت هرچند در نیمه اول توانست از نظر تاکتیکی نسبت به حریف برتری داشته باشد اما در نیمه دوم مقهور انگیزه بالا و تغییرات تاکتیکی جلالی شد و در نهایت بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار کرد.
گل گهر با این برد 29 امتیازی شد و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها برای ماندن در لیگ برتر همه چیز به خود این تیم بستگی دارد. آن ها با کسب دو برد دیگر برابر پرسپولیس و ذوب آهن می توانند یک فصل دیگر در لیگ برتر بمانند؛ آرزویی که در آستانه برآورده شدن برای سیرجانی ها است.

 

بهترین بازیکن زمین

بهنام برزای بازیکن باتجربه تیم گل گهر که در این بازی در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت با یک پاس گل و دو گل که برای تیمش به ثمر رساند بهترین بازیکن زمین بود. برزای امروز علاوه بر پاس گل اول در همان دقیقه نخست بازی دو گل مهم و سرنوشت ساز برای گل گهر در نیمه دوم زد تا این تیم بتواند شکست را با برد عوض کند.


اتفاق ویژه

گادوین منشا مهاجم مطرح تیم گل گهر که این بازی را از روی نیمکت تماشا می کرد در نیمه دوم و دقیقه 65 به زمین آمد اما او تنها بیست دقیقه درون زمین بود و جای خودش را در دقیقه 85 به مهرداد عبدی داد.

 

حاشیه:


 بهنام برزای که پاس گل اول گل گهر را برابر نفت مسجدسلیمان داد بعد از گل به سمت مجیدجلالی آمد و این مربی را در آغوش گرفت.
مجتبی سرآسیایی در کنار خط  کسی است که بیشتری صحبت را با بازیکنان گل گهر از کادرفنی این تیم انجام می دهد. سرآسیایی در ده دقیقه ابتدایی دایم از بازیکنان می خواست که تعداد پاس های زیادی بین هم رد و بدل کنند.
ورزشگاه مسجدسلیمان برخلاف دیگر ورزشگاه ها که در لیگ برتر از صدای هواداران در زمان بازی استفاده می کنند به این اصوات روحیه بخش مجهز نیست.
صادق صادقی بعد از به ثمر رساندن گل نفت مسجد سلیمان به سمت سکوهای خالی آمد و دست به سینه و با ژست خاصی خوشحالی گلش را انجام داد.

در حالی که مجید جلالی در نیمه اول بیشتر روی نیمکت نشست و کارهای مربوط به کنار خط را به سرآسیایی سپرده بود در نیمه دوم خودش لب خط آمد تا به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط باشد.

گادوین منشا که در دقیقه 64 بازی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود تنها 23 دقیقه درون زمین بود و در دقیقه 87 جای خودش را به مهرداد عبدی داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار