مدیرعامل گروه فولاد مبارکه آمادگی این گروه را برای ساخت دهکده المپیک در کنار ورزشگاه نقش جهان اصفهان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 10 August 2020
حمیدرضا عظیمیان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، ساخت این دهکده را از تعهد گروه فولاد مبارکه به مسئولیت‌های اجتماعی خود دانست و گفت: رویکرد این گروه، توسعه تمام رشته‌های ورزشی زیر پوشش باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان است.

وی با اشاره به این که این گروه در توسعه رشته فوتبال که بخش بیشتری از مخاطبان را به خود اختصاص داده، برنامه خاصی تدوین کرده است افزود: برای توسعه دیگر رشته‌های ورزشی در رده قهرمانی هم برنامه‌های منسجم و منظمی تدوین شده که این برنامه ریزی‌ها به زودی به نتیجه می‌رسد و شاهد توسعه این رشته‌ها در حوزه ورزش استان و کشور خواهیم بود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این دیدار گفت: ساخت دهکده المپیک و سرمایه گذاری فولاد مبارکه برای طرح ۳۰۰هکتاری ورزشگاه بزرگ نقش جهان در حضور وزیر ورزش و جوانان مطرح شده که از آن استقبال شده است.

سیدمحمد طباطبایی با اشاره به دیدگاه مثبت وزارت ورزش و جوانان برای اجرای مرحله‌های بعدی ورزشگاه نقش جهان افزود: استفاده بهینه از مجموع فضای ورزشی موجود در ورزشگاه نقش جهان و متعاقب آن ساخت دهکده المپیک خواسته مشترک وزارت ورزش و جوانان و فولاد مبارکه است.

وی گفت: این آمادگی فراهم است که با حضور نماینده حقوقی فولاد مبارکه و نماینده طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان، در بازدید میدانی از مجموعه ورزشگاه نقش جهان مراحل قانونی واگذاری زمین و ساخت دهکده المپیک آغاز شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار