به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی، پس از مطالبی که «پرویز فتاح» رئیس بنیان مستضعفان درباره موضوع اشغال یکی از ساختمان های این بنیاد توسط «شهیندخت مولاوردی» و «معصومه ابتکار»  که قبل از حضور فتاح در این بنیاد تخلیه شده و ۵ میلیارد تومان هم پول از بنیاد اخذ شده است، «شهیندخت مولاوردی» فعال زن اصلاح طلب سعی کرد به این موضوع پاسخ دهد.

فتاح در این رابطه بیان کرد که بایستی اجرت المثل این چند سالی که این موسسه سالیان سا ل در آن حضور داشت اخذ می شده نه اینکه پولی هم اخذ شود و مطرح کرد این افراد بایستی پاسخگو باشند تا مشکل حقوقی در این عرصه بوجود نیاید.
 
شهیندخت مولاوردی در صفحه توئیتر خود نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و نوشت: آقای فتاح شما را به سلامت نفس می شناختم. کاش در جایگاه مهمی که قرار گرفته اید در روایتهایتان بیش از پیش دقیق تر و مسئولانه تر باشید تا با مغلطه طوری وانمود نشود گر حکم‌ شود که مست گیرند… منتظر جوابیه مستند و مستدل هیات مدیره موسسه بمانید.
 
 
 
وی در بخش دیگری از این رشته توئیتری عنوان کرد: این موسسه که کاملا غیرانتفاعی است، هیچگونه نفع و ما به الازای مالی برای اعضای هیات امنا و مدیره خود ندارد و ملک طلق کسی هم محسوب نمی شود. هیات امنای آن هم که اخیرا به عنوان عضو آن (از ۱۲عضو)انتخاب شده ام فقط سالی یکی دو بار جلسه دارد، به عبارتی امروز هست و فردا نیست!
 
مولاوردی در ادامه نوشت: هر ضعفی هم داشته باشم، همواره با سری برافراشته بر نداشتن کوچکترین نقطه ضعف مالی و اخلاقی در سوابق کاری و زندگیم بالیده ام، پای اثبات آن هم ایستاده ام و اینک هر دو را با ادعاهای واهی نشانه رفته اند.
 
مولاوردی با اشاره به اتهاماتی که نسبت به فساد به وی وارد شده است با واکنشی حاکی از عصبانیت عنوان کرد: یکی با اتهامی که دیشب از تریبون یکطرفه و زنده برنامه#نگاه_یک صداوسیما وارد شد و دیگری با اتهام تشویق به فساد و فحشا و فراهم کردن موجبات آن در دادسرای فرهنگ و رسانه!
 
 
با این حال به نظر می رسد اتهاماتی که نسبت به وی آنهم از یک تریبون رسمی مطرح شده است باید در مجامع حقوقی و نه در توئیتر به آن پاسخ داده شود. رئیس بنیاد مستضعفان بیان داشته که با سند و مدرک و بررسی های که صورت داده این موضوع را بررسی و باید مسائل حقوقی آن با حضور افراد بررسی شود. جالب است که رئیس بنیان مستضعفان غیر از مولاوردی و ابتکار از مسائل دیگر هم نام برده است و بنابراین اینکه مولاوردی سعی دارد موضوع را سیاسی جلوه دهد نه تنها کارساز نیست بلکه نافی پاسخگویی وی به این موضوع نیز نمی باشد.