کد خبر: ۸۸۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 07 August 2020
 
الیسا از طریق حساب کاربری خود در توییتر نوشت: خانه‌ام ویران شد، اما مهم حفظ لبنان است. از این اتفاق در کشورم قلبم به درد آمده‌است. خدا را شکر حال من خوب است و امیدوارم کشورم آسیب زیادی ندیده باشد و کسی شهید نشده باشد...
 

اختصاصی «تابناک با تو»؛ الیسا هنرمند لبنانی اظهار داشت که در اثر انفجاری که روز سه شنبه در بندر بیروت رخ داد خانه وی کاملاً آسیب دیده است.

 

ویرانی خانه‌ سلبریتی‌های لبنانی در انفجار وحشتناک

الیسا از طریق حساب کاربری خود در توییتر نوشت: خانه‌ام ویران شد، اما مهم حفظ لبنان است. از این اتفاق در کشورم قلبم به درد آمده‌است. خدا را شکر حال من خوب است و امیدوارم کشورم آسیب زیادی ندیده باشد و کسی شهید نشده باشد و مجروحان بهبود پیدا کنند. تمام خانه من آسیب دیده است، اما این مهم نیست، مهم این است که خداوند از لبنان محافظت کند.

وزارت بهداشت لبنان در آمار جدید خود اعلام کرد که تعداد کشته‌ها بیش از ۳۰ نفر است. پیشتر صلیب سرخ لبنان گفته بود کشته‌ها ۷۰ نفر است. وزارت بهداشت لبنان می‌گوید ۲۵۰۰ نفر تا این لحظه زخمی شده‌اند.

ویرانی خانه‌ سلبریتی‌های لبنانی در انفجار وحشتناک

در همین راستا هیفا وهبی دیگر خواننده لبنانی هم گفت که خانه‌اش آسیب دیده و شیشه خانه‌اش روی مستخدمین زن داخل خانه، سقوط کرده است و مجبور شده آنها را به بیمارستان ببرد.

خانه الیسا و هیفا وهبی از میان سابریتیها، بیشترین خسارت از انفجار بیروت را دیده‌است. هیفا وهبی در هنگام انفجار بزرگ بیروت در حال بازی در سریال "أسود فاتح" بوده است.

ویرانی خانه‌های سلبریتی‌های لبنانی در انفجار بیروت

نادین نسیب یکی دیگر از سلبریتی‌های لبنانی است که خانه‌اش در انفجار بیروت بسیار آسیب دید. به گفته خبرنگاری به نام ریما جیم، نادین نسیب بر اثر جراحات وارده از افجار بیروت شش ساعت در اتاق عمل بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار