کد خبر: ۸۸۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 07 August 2020

 


تاکید مهاجم سابق لیورپول بر ماندن محمد صلاح در تیمش

 

 

تابناک/به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بنابر اعلام پس از یک انتظار طولانی سرانجام سرخ های لیورپول در ژوئن سال جاری قهرمانی رقابت های برتر انگلیس را کسب کردند و در نهایت ۱۸ امتیاز از تیم دوم منچسترسیتی بالاتر بودند. محمد صلاح در این فصل نیز با زدن ۱۹ گل توانست بهترین گلزن تیمش باشد.

امیل هسکی، مهاجم پیشین لیورپول معتقد است که محمد صلاح نباید تابستان امسال از این باشگاه خارج شود و باید فعلا در این تیم بماند.

 هسکی تأکید کرد که صلاح مهره کلیدی تیم یورگن کلوپ است و باید در این تیم بماند. او در این باره گفت: محمد صلاح بازیکن بسیار مهمی برای تیم است. اگر او در این تیم نباشد، می بینید که لیورپول قدرت زیادی را از دست می دهد. هرکسی در زمین به او احتیاج دارد، او گل می زند و موقعیت گل ایجاد می کند. روبرتو فیرمینو و سادیو مانه در حضور صلاح خوب بازی می کنند. او بخش بزرگی از قدرت تیم و افتخارات کسب شده است. از نظر من، او باید در لیورپول بماند. اگر آنها لیگ را نبردند، من می گفتم که او باید به جای دیگری نقل مکان می کرد تا بتواند عنوان قهرمانی را بدست آورد. اما اکنون که او لیگ را برده است، باید همچنان ادامه دهد و سعی کند دوباره و دوباره آن را کسب کند. صلاح با لیورپول تمام عناوین را بدست آورد اما چالش این است که ادامه دهیم و سعی کنیم دوباره آنها را بدست آوریم. 

صلاح که در حال حاضر تا سال ۲۰۲۳ با لیورپول قرارداد دارد، پیش از این از علاقه رئال مادرید به او صحبت می شد و در مورد آینده او در ماه گذشته شک و تردید وجود داشت.

هسکی در پایان گفت: فکر می کنم ارتباط خوبی بین محمد صلاح و سادیو مانه وجود ندارد و در خیلی از موارد مانه احساس می کرد که صلاح باید به او پاس گل می داد که این اتفاق رخ نداد. کلوپ باید تعامل بیشتری بین مهاجمان تیمش ایجاد کند و حس رقابت را بین آنها به وجود بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار