کد خبر: ۸۸۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 06 August 2020
 

تابناک/مسئول مرکز مدیریت راه های کشور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی از محورهای شمالی کشور شاهد افزایش تردد خودروها بوده ایم.

افزایش ۴۳ درصدی تردد خودروها در محور کرج_ چالوس/ اعمال محدودیت های یک طرفه در جاده های شمالی کشورایمان محرابی نیا مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هم اکنون مسیر کرج - چالوس حدفاصل گرماب تا نسا و گچسر تا کندوان شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم، گفت: در محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند شاهد بار ترافیک سنگینی هستیم.

او ادامه داد: همچنین در مسیر آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیرهای رفت و برگشت شاهد ترافیک روان هستیم.

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور توضیح داد: آزادراه کرج  - قزوین حدفاصل پل فردیس تا محور ویلا شاهد بار ترافیک سنگینی است.


بیشتر بخوانید

  • افزایش ۹ درصدی تردد در محور‌های برون شهری

محرابی نیا با اشاره به افزایش حجم تردد طی ۲۴ ساعته گذشته در برخی از محورها گفت: میزان تردد در برخی از مسیرها طی ۲۴ ساعته گذشته افزایش یافته به طوری که در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۵ مرداد ماه در مسیر تهران به آمل میزان ترددها ۵۶ درصد افزایش یافته، همچنین تردد در محور کرج - چالوس در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۵ مرداد ۴۳ درصد رشد داشته است.

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: در محور قائم در مسیر فیروزکوه در تاریخ ۱۴ تا ۱۵ مرداد ۳۲ درصد افزایش تردد داشته ایم.

محرابی نیا تصریح کرد: بار ترافیکی در آزادراه قزوین_ رشت در تاریخ ۱۴ تا ۱۵ مرداد ۵۸ درصد افزایش یافته است.

اعمال محدودیت در جاده های شمالی کشور

او با بیان اینکه طبق ابلاغیه پلیس‌راه مقرر شده چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه در مسیر مرزن آباد به سمت کرج تردد ممنوع شود و از ساعت ۱۵ روز پنج شنبه این محور یک طرفه شود گفت: هم چنین محور کرج حد فاصل دو راهی شهرستانک به سمت مرزن‌آباد هم تا ساعت ۲ بامداد طبق ابلاغیه پلیس راه یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا یاد آور شد: اجرای چنین ابلاغیه هایی زمینه ساز کاهش بار ترافیکی می شود و در صورتی که بار ترافیکی روان شود، میزان محدودیت ها کاهش می یابد.

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به اینکه تردد در محدوده کرج - چالوس در روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد و از کرج تا ابتدای آزادراه تهران  - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است بیان کرد: روز جمعه و شنبه محور هراز از ساعت ۱۵ در مسیر رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۷ حد فاصل آب اسب به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

گفتنی است، طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان کشور با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا، مسافران باید از انجام هرگونه سفرهای غیر ضرور به ویژه به شهرهای شمالی کشور خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار