کد خبر: ۸۸۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 06 August 2020

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا مهرآور ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی و گفتگو با خبرنگاران این مجموعه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با تبریک این روز اظهار داشت: مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی با حق جویی و صدق امکان دارد و این مهم از کارها و رسالت‌های مهم خبرنگاران است که باید به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه نقش خبرنگار در این روزگار یک نقش بسیار حیاتی است گفت: اگر خبر درست و روشن نباشد مردم به خبرنگاران شک می‌کنند و دیگر اعتمادی به آنها نخواهند داشت.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با بیان اینکه زیربنای برنامه‌ریزی هر کشوری برپایه آمار است بیان کرد: اگر آمار دقیقی را بتوانیم در اختیار مردم قرار دهیم مردم نیز اعتماد می‌کنند.

مهرآور ادامه داد: در حال حاضر ثبت احوال یکی از بزرگترین پایگاه‌های اطلاعاتی جمعیتی به صورت آنلاین و به روز را دارد و از این حیث به مردم خدمت می‌کند.

وی تصریح کرد: سازمان ثبت احوال کشور به عنوان یک دستگاه حاکمیتی، علاوه بر در اختیار داشتن اطلاعات اسناد سجلی و مرجع صدور مدارک هویتی، رسالت تولید و انتشار آمارهای حیاتی و اطلاعات جمعیتی کشور را نیز برعهده دارد.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی افزود: اطلاعات صحیح جمعیتی یکی از ابزارهای مهم مدیریتی و منبع بسیار ارزنده در سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های علمی، پژوهشی و غیره است که می‌تواند زمینه رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه را  فراهم کند.

مدیر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی نیز در گزارشی با  تشریح رسالت خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: دفتر خبرگزاری تسنیم در استان از دی ماه سال 92 به عنوان سومین دفتر استانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمد قربانی  خاطرنشان کرد: ماهانه بیش از 300 خبر و گزارش در این خبرگزاری تهیه  و منتشرمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار