کد خبر: ۸۸۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 06 August 2020

توزیع ۱۴ هزار بسته معیشی در پیشوا آغاز شد

تهران- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه جعفربن ‌موسی‌الکاظم(ع) شهرستان پیشوا گفت: با آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا، توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در پیشوا آغاز شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا نجفی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات شهرستان پیشوا گفت: در مرحله دوم از اجرای رزمایش مواسات، توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی با ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرستان و بین خانواده‌ها نیازمند شناسایی شده، آغاز شد.
وی افزود: هر یک از این بسته‌های معیشتی که با همکاری بنیاد مستضعفان، سپاه سیدالشهدا (ع)، دفتر امام جمعه پیشوا و خیرین تهیه شده، ۳۰۰ هزار تومان ارزش دارد.
وی تصریح کرد: علاوه بر بسته‎‌های معیشتی، ۸ جهیزیه کامل به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان تهیه شده که ۳۰ درصد از آن توسط خیرّین نیک همت و مابقی توسط سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران تأمین شده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.
نجفی گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، عید ولایت، ۴ هزار کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی از سوی بنیاد مستضعفان تهیه شده و بین نیازمندان شهرستان پیشوا توزیع می‌گردد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند.
 دکتر سیماسادات لاری با بیان این که تعداد مبتلایان به کرونا در کشور به ۳۲۰ هزار و ۱۱۷ نفر رسید، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۹۷۶ نفر رسید.
 وی تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۷۷ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۴ هزار و ۱۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز و استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار