کد خبر: ۸۸۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 06 August 2020
بذله گفت: همزمان با روز عید سعید غدیر خم طرح «ضیافت غدیر» با پخت غذای گرم در صومعه‌سرا اجرا می‌شود.
 

 

تابناک/«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: عید غدیر، بزرگترین عید شیعیان است که در این عید بزرگ هر نفر باید در حد توان خود کاری را در راستای ترویج غدیر در جامعه انجام دهد.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلامی صومعه‌سرا افزود: یکی از کارهایی که در این روز بسیار توصیه شده است، روزه گرفتن و دادن افطاری به روزه داران است که حتی بنا بر روایتی از امام صادق(ع)، غذا دادن به یک نفر در روز عید غدیر مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «ضیافت غدیر» به همت هیئت رزمندگان در صومعه‌سرا گفت: در روز عیدسعید غدیر خم با همکاری گروه‌های جهادی اقدام به پخت غذا و توزیع بین نیازمندان شهرستان می‌کنیم.

 

بذله با بیان اینکه در مجموع در این طرح یک هزار و ۵۴۰ پرس غذا پخت می‌شود تصریح کرد: غذاهای پخت شده را بین 14 گروه جهادی در سطح شهرستان تقسیم می‌کنیم و به هر گروه 110 پرس غذا می‌دهیم تا بین نیازمندان هر منطقه توزیع کنند.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ان‌شاالله با برگزاری چنین برنامه‌هایی بتوانیم سنت حسنه اطعام در غدیر را بیش از پیش احیا کرده و با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت کمک به خانواده های نیازمند، از فرصت عیدغدیر برای کمک به این خانواده ها بهره ببریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار