کد خبر: ۸۸۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 06 August 2020
 
تابناک/خبرگزاری میزان- مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری آخرین وضعیت راه‌های کشور را باتوجه به تعطیلات آخر هفته تشریح کرد.
 
 

ترافیک در محور‌های شمالی سنگین استعلی اکبر آشوری در گفت‌وگو با میزان درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور کرج ـ چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا کندوان و محدوده هزارچم است.

وی افزود: محور هراز (جنوب به شمال) محدوده‌های گزنک، تونل وانا و سه راهی چلاو و محور فیروزکوه (جنوب به شمال) محدوده شهر دماوند و آزادراه قزوین ـ رشت محدوده شهر رودبار نیز ترافیک سنگین است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری در ادامه گفت: تردد در آزادراه تهران ـ شمال (قطعه یک) به صورت روان است.

آشوری گفت: محور هراز محدوده بایجان نیز که به علت برخورد کامیون با دهانه پل مسدود شده بود ساعت ۶:۲۵ دقیقه با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی جاده‌های شمالی کشور اظهار کرد: در حال حاضر برخی محور‌های استان گیلان و مازندران دارای بارش پراکنده باران است و محور‌های چالوس، محور هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری با اشاره به محدودیت‌های آخر هفته گفت: تردد وسایل نقلیه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۲ الی ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال ممنوع است.

آشوری تاکید کرد: در صورت اعلام مأمورین پلیس راه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می‌شود.

وی افزود: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج ـ چالوس اعمال می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری از هموطنان درخواست کرد برای مطلع شدن از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار