در نشست مدیرکل تعاون و کار هرمزگان با رئیس اتاق بازرگانی استان:
مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی استان دارای ظرفیتهای خوبی در بخشهای مختلف اقتصادی است که از این پتانسیل در جهت توسعه مشاغل خانگی از جمله صنایع دستی استفاده می شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 06 August 2020

"هادی ابراهیمی" در نشست با رئیس اتاق بازرگانی استان افزود: در این نشست مقرر شد کارگروه مشترکی با اتاق بازرگانی تشکیل شود تا از این طریق به ایجاد بازارهای جدید، بازاریابی، فروش و صادارت مشاغل خانگی از جمله صنایع دستی کمک شود.

استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی جهت توسعه مشاغل خانگی هرمزگان

وی اظهارامیدواری کرد: با راه اندازی این کارگروه و همچنین سایر برنامه هایی که این اداره کل در راستای حمایت از مشاغل خانگی دارد، بتوان مشکل فعالان این حوزه که فروش و بازاریابی هست، مرتفع شود تا آنها دغدغه فروش محصولات و تولیدات خود را نداشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان گفت: در راستای حمایت از مشاغل خانگی و صادرات صنایع دستی استان، اتاق بازرگانی آمادگی همکاری با اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان را دارد.

" محمدرضا صفا افزود" : با توجه به دغدغه ای که مدیریت اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان در خصوص توسعه مشاغل خانگی و حمایت از فعالان این حوزه دارد، اتاق بازرگانی برای فروش، بازاریابی وحضور تولیدکنندگان صنایع دستی در نمایشگاههای داخلی و خارجی، این بخش را حمایت می کند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار