کد خبر: ۸۸۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 04 August 2020
 
  تابناک / روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه ۹۹ جلسه بررسی چگونگی ساخت زباله سوز با حضور دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت، امامی مدیر عامل TTS و مدیرعامل شرکت مهندسی سیف بنا و سرپرست معاونت عمرانی شهرداری رشت برگزار شد.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست دکتر حاج محمدی خواستار تسریع در فرآیند اجرای این پروژه شد.

همچنین در این نشست مقرر گردید در آینده نزدیک تجهیزات زباله سوز از گمرک تهران ترخیص و حمل شده و در یک انبار ویژه نگهداری گردد.

یکی دیگر از مصوبات این جلسه ساخته شدن سوله ساختمان بویلرهای زباله سوز ظرف شش ماه آینده بود تا عملیات نصب نیز آغاز گردد.

همچنین مقرر شد نقشه های دودکش زباله سوز از شرکت طراح ظرف یکماه آینده اخذ شده و برآورد لازم انجام شود و مناقصه ساخت وفق مقررات صورت پذیرد.

همچنین شهردار رشت تاکید کرد هر ۱۰ روز یکبار جلسات تخصصی منظم در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برای پیشبرد برنامه های ساخت زباله سوز تشکیل شود و معاونان عمران و خدمات شهری در جلسات حضور یابند.

در این نشست دکتر حاج محمدی تاکید کرد: برای تبیین اهمیت موضوع نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون محترم عمرانی استانداری و تیم مدیریت شهری به دیدار دکتر نوبخت رفته و مسئله تامین مالی پروژه را پیگیری نمایند.

شهردار رشت در پایان از مجموعه اقدامات صورت گرفته در زمینه ساخت زباله سوز رشت در ماه گذشته ابراز رضایت کرد و خواستار سرعت گرفتن فرآیندهای اجرایی شد.

 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید:  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار